• maniha

    band i Halmstad

    Jag och min underbara flickvän ska gifta oss i sommar och vi letar efter bröllopsband, nån typ av cover band eller duo...`
    É det nån som känner till nån?

  • Svar på tråden band i Halmstad
  • maniha
    maniha skrev 2008-02-11 20:16:41 följande:
    Jag och min underbara flickvän ska gifta oss i sommar och vi letar efter bröllopsband, nån typ av cover band eller duo...`É det nån som känner till nån?
    ingen som vet?
  • gammelrosa

    Hej!
    Vi ska gifta oss i sommar och vi ska ha bandet Limboz, dom är 4:a killar som garanterat får med alla, och då menar jag precis alla på dansgolvet, gammal som ung, dom är toppenbra, vi har varit på många kalas och bröllop där dom spelat och jag vet ingen som varit missnöjd med dom. Jag tror man kan googla och få reda på hemsida m.m, jag vill inte lämna ut telenr här.
    Lycka till !


    maniha skrev 2008-02-11 20:16:41 följande:
    Jag och min underbara flickvän ska gifta oss i sommar och vi letar efter bröllopsband, nån typ av cover band eller duo...`É det nån som känner till nån?
  • maniha
    maniha skrev 2008-02-11 20:16:41 följande:
    Jag och min underbara flickvän ska gifta oss i sommar och vi letar efter bröllopsband, nån typ av cover band eller duo...`É det nån som känner till nån?
    Tack allihop...
    Nu har vi bokat band. Det blir mat & heikki. De passar nog oss bäst med tanke på typen av musik och att de kommer vara me under hela kvällen.
  • LinAne

    Jag hörde mats och heikki i sommras på Annies gård i Harplinge och dom var JÄTTEBRA! Spelade lite av varje under hela tillställningen och sluta kvällen ösigt.
    Tyvärr var dom upptagna vårat datum och därför letar jag ochså musik till vårt bröllop i Ängelholm i sommar. Kan man få flera tips som ligger på rimlig prisnivå? (defenitivt inte mer än 7000kr)

Svar på tråden band i Halmstad