• Kungslilja

Vart köpte ni skor?

Vart hittar man fina och lite annorlunda brudskor?

Jag ska ha en klänning i 3/4 längd i en ganska enkel stil och skulle därför vilja ha ett par skor som är lite roligare. Vi gifter oss i slutet av maj, men jag vill helst ändå inte ha öppna tår.

Har tittat i bröllopsaffärer men hittar mest klassiska enkla i siden. Jag kan tänka mig något mönster eller roliga detaljer, eventuellt en avvikande färg som ändå passar till men ivoryfärgade klänning.

Tilläggas kanske bör att jag bor i Stockholm.

• Svar på tråden Vart köpte ni skor?
  • Pumpkin

Finns i Puerto Rico också

Humlan66 skrev 2008-02-10 17:40:11 följande:
    men www.saugusshoes.com har ju ingen shop utan man måste åka till USA för att köpa skorna ,lite långt dit hmm *S*
  • Humlan66

ha ha ja det va ju närmare fniss

• Afrodite76

Jag köpte mina skor på Skovision i Farsta C.

• Kärlek ger näring åt själen

Jag ska köpa mina på Dinsko. Bild finns i galleriet :)

• Kärlek ger näring åt själen

Den är jag också inne på Hehe Gillar den skarpt
    Fast jag har hittat en liknande på Skopunkten

08agusti08 skrev 2008-03-24 14:54:16 följande:
    www.dinsko.se/Dam/Farger/Vit.aspxvad tycks? den ska jag köpa som brudsko...
  • Grodan81

Jag kan tipsa om www.gojane.com
    Bild på mina finns i galleriet.
    De har sjuuukt mycket skor om man gillar att beställa på nätet. (Amerikansk sida). Jag har lagt in en beställning på 3 par skor för 30$ dvs. INGA PENGAR ALLS! Sen tillkom frakt på ungefär lika mycket, men det är fortfarande tre par skor för under 500:- (återstår och se vad det är för kvalité.)

• 08agusti08

hehehe vad kul jag va o prova den och den va sååå skön , den på skopugnten va inte alls lika skön...
    så när pengarna kommer så ska jag springa o köpa dom
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-03-24 16:31:15 följande:

Den är jag också inne på Hehe Gillar den skarpt Fast jag har hittat en liknande på Skopunkten
  • Flamora

Jag köpte mina på Bianco. Silvriga.. Finns i guld också. Bild finns i mitt galleri.

• blivande fru carlsson

Din sko har fått in en hel del vita skor. Har fastnad för ett par med 8 cm klack endast 349 kr

• 08agusti08

kanske samma som jag och kärlek ger näring åt själen... hehe verkar va brudskon 2008
    blivande fru carlsson skrev 2008-03-25 08:25:36 följande:

Din sko har fått in en hel del vita skor. Har fastnad för ett par med 8 cm klack endast 349 kr
Svar på tråden Vart köpte ni skor?