• Leli

Snygg BH i lite större storlek, HJÄLP !!

Nu behöver jag tips, och jag hoppas att någon kan hjälpa mig. Jag vill ha en snygg lite sexig BH i storlek D eller E. Men var hittar jag det ? jag tycker bara att det finns snygga BH i mindre storlekar. Ge mig några tips, snälla !!

Glad påsk till er alla

• Svar på tråden Snygg BH i lite större storlek, HJÄLP !!
  • angel light

Hej!
    Pröva med Marie Shop dom har massor med fina bh-ar i stora kupstorlekar!
    st. eriksgatan 39 stockholm
    08-673 44 12
    Lycka till!

• Ingela 26/10 Fru Marklund

Vill tipsa om bravissim.com, har handlat där ett par gånger och är mycket nöjd. Dels får man katalog hemskickad ganska ofta sedan har de en bra hemsida. Deras minsta kupstorlek är D!

/Ingela

• Leli

Vad glad jag blir för alla tips

Ni är för goa.....

GLAD PÅSK TILL ER ALLA

• malerik

Jag tycker absolut att du ska kollla i katalogen Laredoute! Där har dom super snygga underkläder! Där har jag skickat efter till mitt bröllop! Gå in på deras hemsida www.laredoute.com (för att beställa katalog!
    Hoppas Du hittar något! Lycka till!

• Irpan

La Redoute har mycket fina grejer, men inte brukar de ha BH:ar i lite större storlekar?? *rusar hem & kollar i katalogen*

• 17juli-03

Jag har vanligtvis storlek D men när jag köpte min urläckra behå till min klänning (dock i Gbg) blev det en Gossard push-up i storlek F. Den är kanonfin... Kolla upp det märket om du vill =) Kostade dock 500 *svettas* ;) Hanna

• Susanne Gräslund

Hej!
    Gustaf Mellbins affär ligger på Västerlånggatan i Gamla stan, ungefär mitt på. Jag har en kompis som jobbar där, men har faktiskt aldrig varit där själv och handlat. Har dock hört väldigt mycket gott om dem från många håll. En annan kompis till mig som har precis det motsatta problemet fick bland annat tag på en ursnygg bh där som gör henne väldigt välsvarvad, så de har ett stort utbud.

Lycka till!

mvh,
    Susanne

• Chicita

bonprix har faktiskt en hel del rätt snygga bh:ar i större storlek.
    Men sen beror det väl på vad man menar med "snygg" också Flört

Själv blir jag jätteglad så fort jag ser att någon "vanlig" katalog har bh:ar för större byst, som inte är hudfärgade och i stretchmaterial allihopa Tungan ute

Svar på tråden Snygg BH i lite större storlek, HJÄLP !!