• stinakina

    Jag är så glad !!

    Vi gifter oss 9 aug, vi skickade ut inbjudningarna i måndags, vi valde att skicka ut inbjudningarna tidigt,speciellt för att jag har släkt i Finland och min M2B har sin barndomskamrat i England!

    Idag ringde barndomskamraten,De skulle ju till sverige på semester (det visste vi, men inte när) de kommer den 26:e Juli och tänkte åka tillbaka den 9:onde

    Men nu förlänger dom sin vistelse, för att kunna vara med på vårt bröllop!!!!

    Jag blev så glad för min M2B:s skull att jag hoppade jämnfota här hemma

    Jag frågade honom när han kom hem från jobbet i dag: Vem vill du helst av allt ska komma till bröllopet?
    Jimmy, svarar han....

    Så jag sa, han kommer!!!!

    Åhh så glad jag är för min "mans" skull!!!

  • Svar på tråden Jag är så glad !!
  • matteve

    Åh, vad kul!!! förstå att ni blev glada - det är ju en dag man vill att ens nära å kära ska få vara med och fira!!

  • Fenixx

    åh men vad roligt att få överraska din blivande med att berätta det.

  • stinakina

    Jaa, det var så kul...M2B var på toppenhumör hela kvällen i går, han pratade oavbrutet om sin vän...

    Så jag förstår att detta kommer att vara höjdpunkten för M2B (ja förutom att få gifta sig med mig förstås )

  • Fenixx

    haha ja det får vi hoppas att det står som nr2 av bästa saker den dagen.

  • stinakina

    jaa...och med tanke på att deras umgänge är minimalt numera så är det extra roligt att de kommer, de har ju känt varandra sen de var fem år....
    Kan tillägga att M2B:s engagemang ökade markant efter att Jimmy ringt, min blivande har plötsligt tagit stor del i allt planerande....
    Fröken Figo skrev 2008-03-02 12:58:13 följande:


    gud vad gulligt! härligt med så bra vänner
  • pojomo

    det var en sann vän det som så gärna ville vara med å stannar längre. Kul för er

  • misstrixie

    Åh vad roligt! Min m2b:s bästa vän har bott utomlands i perioder i flera år men nu är han tillbaka i Sverige och har tackat ja till att vara marskalk... jag vet precis vad du menar med att engagemanget ökar...

  • Efter 11 år är det min tur

    Härligt...grattis,kul att han blev så glad

Svar på tråden Jag är så glad !!