• maja hed

    Snälla säg mig vad jag kan förbereda in för vårat bröllop som ska äga rum i augusti??

  • Svar på tråden Snälla säg mig vad jag kan förbereda in för vårat bröllop som ska äga rum i augusti??
  • avil

    fattar inte frågan?
    vad du kan förvänta dig? beror väl rätt mycket på upplägget?
    ska ni ha fest o massa gäster eller vad?

  • avil

    FÖRLÅT!
    lästa förvänta! o inte förbereda!! blev ju konstigt!!

  • avil

    boka präst o kyrka,om ni ska gifta er i kyrkan!
    boka musiker o gör inbjudningskort.Boka festlokal.....beställ kläder.

  • pallesj

    Behöver du någon hjälp så gå in på min sida och skri mail eller i gästboken så hjälper jag dig gärna.

  • jennysnartfru

    Boka kyrka och festlokal så fort som möjligt. Festlokalen stter trots allt prägel påvilket slags bröllop ni vill ha. Ta hjälp av nära och kära. Klänning kan vara bra att fixa i tidigt skede.
    Ringar likaså Sen brukar det mesta falla på plats.
    Det viktigaste är trots allt att ni sätter er ner och diskuterar vilket slgs bröllop ni vill ha och vilken budget ni har.

  • KIKKIHOLMBLAD

    Håller med detta inlägget.

    Det finns massor med saker man kan förbereda eller prata igenom. Närmare tid kan man lätt haka upp sig/fastan på detaljer och då kan det vara skönt att redan ha en idé om hurdant bröllop man vill ha och vad som är viktigt för er.


    jennysnartfru skrev 2008-02-08 10:01:28 följande:
    Boka kyrka och festlokal så fort som möjligt. Festlokalen stter trots allt prägel påvilket slags bröllop ni vill ha. Ta hjälp av nära och kära. Klänning kan vara bra att fixa i tidigt skede. Ringar likaså Sen brukar det mesta falla på plats.Det viktigaste är trots allt att ni sätter er ner och diskuterar vilket slgs bröllop ni vill ha och vilken budget ni har.
  • PennyJenny

    När ni har gjort det som jennysnartfru skrev så boka så mycket som möjligt. Hår, make-up, fotograf, ev transport med mera. Numera bokas sånt långt i förväg och när vi för ett årsedan bestämde oss för att gifta oss just i augusti och jag började kolla runt för frissa och så så var det redan en hel del bokningar trots att det var 6 månader i förväg. Speciellt på en liten ort där utbudet är minder. Augusti är ju numera nya pingst säger det, jättemånga gifter sig då.

  • snippy 19juli

    massor!!!!!!!!!!!!1 mer än vad man tror=) lycka till

Svar på tråden Snälla säg mig vad jag kan förbereda in för vårat bröllop som ska äga rum i augusti??