• AllStared

    Stockholmsbrudar?!

    Finns de några sthlm brudar som kanske jobbar andra tider, deltid, sjukskriven, arbetslös, och har lust att fika och snacka bröllop?!

    Jag är Johanna 23år och sjukskriven.
    Den 26/7 gifter jag mej med min underbare Jonas.

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar?!
  • ohlala

    allstared: skall vi försöka fixa en fika vid björns trädgård nästa vecka? + alla andra som vill med?

  • tobiasochlinda

    Jag vill jättegärna med, undrar bara, går tråden över till andra sthlm tråden nu eller, och på ett unefär iallafall, var ligger björns trädgård?? Är 28 och gifter mig 3 maj.

  • ohlala

    björns trädgårdar ligger vid skanstull. Kul att du vill haka på. Allstared som startade tråden och jag skulle träffats i veckan men tyvärr fick vi förhinder, tror vi skall försöka igen nästa. kan du då eller?

  • tobiasochlinda

    jo det tror jag, dock inte onsdag och torsdag dagtid.

  • ohlala

    kul! kan inte alla skriva dagar de kan?

    jag kan nog måndag, tisdag och fredag, då jag pluggar på distans är det ganska flexibelt... gärna förmiddag

  • AoM

    JAg är också gärna med!

    25 år, gifter mig i augusti. Jobbar bara konstiga tider så jag är ofta ledig mitt på dagen!

  • AllStared

    Okej vilka är det som är med på en fika på söder denna vecka?

    Tillägg:
    Björnsträdgård är inte skanstull, utan medborgarplatsen.

  • AllStared

    Fikaträff på Söder (stockholm) v.8:

    AllStared - Kan tisdag, onsdag, torsdag.

  • matteve

    men.. ska du inte med oss på onsdag? Den andra Sthlms tråden? Vi brukar ha jättemysigt på våra fikaträffar!

  • ohlala

    jag kan nog på torsdag och fredag!
    är det ngn mer som hakar på en mer eller mindre spontan bridezilladate

  • AllStared
    Godisråttan skrev 2008-02-19 11:06:30 följande:
    Är vi i andra tråden dissade eller?
    Nej absolut ibnte, tycker bara de sker så mycket prat där att man aldrig ser när det är dags för fika.
    Skriver fika datum/dater här, och pratar på fikan.
    Skriver i erat.
  • Lilje

    Hej Har försökt följa tråden stockholms brudar men när man väl vill skriva något är de stängda...

    Undrar hur många ni blir på de planerade fika tillfällena?
    Det verkar ju jätte trevligt att träffa nya personer som dessutom är nya eller blivande brudar.

    Är ni fortfarande i gång? När ska ni träffas nästa gång? hade varit trevligt att hänga på :)

    Grattis till Godisråttan som gifte sig för några dagar sedan! hoppas allt gick som du ville ;)

Svar på tråden Stockholmsbrudar?!