• Disan

morgongåva till manen??

hejsan funderar på morgongåva till min blivande men kommer inte på så mycke.. smyckan har han mer än vad jag har och klockor. secret box är inget för mig.. ska jag ta "naken"kort som barnen sen får se hm nej.
    har ni några tips??

• Svar på tråden morgongåva till manen??
  • hummledummle

Jag har gjort ett foto album med bilder sen första träffen och framåt.. Och ett par sexiga fillingar till bröllopsnatten...

• Disan

till bröllopsnatten? får han presenterna innan bröllopet?

• hummledummle

Jaja men fillingarna på kvällen och albumet på morgonen... Annars har jag ju ingen nytta av de sexiga fillingarna..

• Disan

haha så sant så sant.. kan du nåt om viner? eller champagne?

• Disan

jag har tyvärr inga bilder på oss.. jag hatar att va med på kort så lyckas jämt komma undan men har lovat min blivande att ta kort på bröllopet och även hos fotografen

• hummledummle

Nja inge vidare på det.. Har inte bestämt vad jag skall ha än. Men vill ha jordgubbs chanpange men det är svårt att få tag i jag hittade det i Estland förra året och provade helt underbar smak går inte att beskriva.. Men bolaget här har inte den sorten.. Så man får väl ta en sväng till Estland eller välja något annat som finns här.. Sen skall jag ha vitt fläder vin och det röda har jag ingen aning om än.. Är du bra på viner och chanpange???

• hummledummle

Jaha nä jag fasnar inte heller särskilt bra på kort men det är det som gör det hela roliga och knasiga kort att minnas och skratta åt..

• Disan

nej haha men funderar på att skaffa några flaskor och göra egna etiketter på.. läste de nånstans.. så kan han lagra vinerna eller champagnen. typ öppnas på 1årig bröllopsdag, öppnas på 40 årsdagen osv

• hummledummle

Det var ju en häftig ideè ju..

• Disan

ja fast även där fastnar jag lite.. vilka etiketter ska jag göra/eller vad ska jag skriva/ hur många.. hur länge går de att spara liksom men de kan jag ju iof fråga dom på bolaget.. dom om nån kan ju sånt.. alltså hhållbarhet

• hummledummle

Ja det är klart... Ja det borde de göra det är ju deras jobb.. Lycka till med etiketterna..

• snippy 19juli

hm, svårt! funderar på något roligt men vet inte vad?? kram

• Disan

det får bli champagne istället..

första nyår som man och fru
    1 årig förlovningsdag
    1 årig bröllopsdag
    hans 40årsdag

4 stycken champagne tycker jag låter jättebra och mysigt
    3 stycken är ju egentligen till oss båda och 1 är till bara han om han vill haha

Svar på tråden morgongåva till manen??