• Lillstrumpan06

Vågar jag fria??

Jag och min kille är redan förlovade sen många år tillbaka.
    Vi har nu också ett barn tillsammans.
    Han vet att jag vill gifta mig och han vet att jag vill att han ska fria...men de händer ju aldrig något.

Så nu fick jag iden om att själv fria på skottdagen, men jag vet inte om jag vågar?!
    Funderar lite på hur jag ska lägga fram de om jag kommer till skott.

Funderar på om jag ska låta mitt barn få "ställa frågan" (hon kan inte prata än)
    typ med någon lapp eller nåt under en romantisk middag alla vi tre. Med texten: "Pappa vill du gifta dig med mamma?"

hur tycker ni de låter? kom gärna med ideer till en nervös giftas sugen tjej

• Svar på tråden Vågar jag fria??
  • 010307

Hej. Jag är lite i samma sits.
    Jag är oxå förlovad och ska ta mod till mig att fråga. Är supernervös!!!!!
    Vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag har oxå idètorka.
    Jag är nog mest nervös för vad svaret ska bli.....

Jättegullig idé att låta erat barn "fråga".

• Lillstrumpan06

ja just de, svaret har jag inte ens tänkt på....tänk om han tror att jag skämtar och säger nej.....åhhh hjälp!

010307, hur hade du tänkt fråga? har du planerat något?

• 010307

Just nu finns det inga ideér alls. Det ska ju vara romantiskt men inte för uppenbart vad som är på gång.
    Har funderat på lite god mat och hemmamys men det är ju som vilken fredag som helst:s
    Han kommer väl att börja undra varför jag är rastlös och nervös. Pirrar redan i magen när jag tänker på det "ler".

• Lillstrumpan06

Jag kom på en grej till jag kan göra...
    först hela köret med romantisk middag, jag, min kille och vårt barn. Sen tänkte jag att vår dotter skulle ge pappa en present.
    Där ska de finnas ett puzzel, när han puzzlat ihop allting så ska de bli de jag skrev innan "pappa vill du gifta dig med mamma"

Vet ju att man kan få en fotografi som ett puzzel, så de här bode ju också funka...

Ingen annan som har några ideer åt mig??

• Trisen

Oj då. JAG blir nervös och får fjärilar i magen då jag läser detta. Skönt att själv ha detta undan, även om jag är lite avundsjuk för det är på samma gång så härligt med spänningen!

Jag gillar idén med fotopusslet. Lite speciellt

Svar på tråden Vågar jag fria??