• Jag o du alltid

Kika på våra bröllopskort och ge feedback..

Hej,

vi har precis börjat göra vära bröllopskort..
    Vore kul att få lite feedback .. så kika gärna och säg ett par väl valda...

Tack på förhand
    /JOhanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 20:42
    Hello igen ..

nu finns även festprogram med på bilderna

• Svar på tråden Kika på våra bröllopskort och ge feedback..
  • Bellanote

Jätte fina kort påminner lite om de jag gjort själv. Vi gifter oss samma dag med

• Jag o du alltid

Åh era kort var verkligen strålande fina! Bra dag att gifta sig på

Hur gjorde ni med texten i korten? har ni skrivit ut direkt på korten ? eller klistrat ett extra papper?

/Johanna

• LT2B

Ett tips om man inte vill skriva alla kort för hand (det kan ta väldigt lång tid och om man har taskig handstil så....). Skriv ut texten med något snyggt kursivt typsnitt och sen skriv ut dem i mörkbrunt. Det ser mer äkta ut än svart. Det ska vara väldigt väldigt mörkbrunt alltså.

• Vosmal

De är riktigt, riktigt fina. Har faktiskt varit ute och letat på nätet efter inbjudningskort och hittat ett par som är väldigt lika era. Nu funderar jag starkt på att göra de själv istället och hoppas att jag kan göra de nästan lika fina som du :o)

• karpalo

Allt är jättevackert!
    Gillar ide´n med att ha bröllopsfesten i ladan!Superhäftigt! Lycka till!

• Fenixx

dem ser jättefina och fräscha ut.

• Piggelinlover
    Bellanote skrev 2008-02-02 18:53:03 följande:
    Jätte fina kort påminner lite om de jag gjort själv. Vi gifter oss samma dag med
    Hejsan..
    såg att du lagt dina inbjudningskort i cellofanpåsar, hur gör du med poststämpeln?
    Åker du till ett postkontor och får se sämplade direkt innan du stänger igen cellofanpåsen??...
    Frimärket på insidan lr utsida...?

//Piggelin
  • Lajsan

Jättefina kort / program.

Ang cellofanpåse, hade jag tänkt att ha, sätter frimärket utanför och går till posten med dom så dom får stämla dom manuellt, Bellanote - hur gör du?

• Pingstbrud 2008

Angående cellofan kuvet. Vi skickade våra i detta satte frimärke utanpå och la på vanlig brevlåda- var inga problem kom fram till alla gäster utspridda i sverge, tyskland & portugal!

• duåja

Jättefina kort till jättefint brudpar...
    Kram kram

• jelikr

Superfina kort!! Precis som jag skrev i min tråd alldeles nyss , får jag ångest över våra kort när man ser alla andras...
    Jag skulle oxå gärna ha band och tryck och grejer men jag hinner inte med det...tyvärr!!

Korten var jättesnygga!!

• Humlan66

Så otroligt fina =) va duktig du är

lycka till

• Miss Blue

Jättfina!!
    Precis i min smak, både färg och utförande!!!

Svar på tråden Kika på våra bröllopskort och ge feedback..