Diamanter till dukning
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Vill du ha en påse av varje?
Tutik och Prasart skrev 2008-03-21 12:27:53 följande:
har oxå sett "diamanter" lite i var o varannan butik nu när vår/sommar sakerna har kommit ut. Så det är väl mode 2008 :)
Ja tack det vill jag.
Det glömmde jag att skriva.
Äntligen är det min tur skrev 2008-03-21 13:06:57 följande:
åh vad bra att ni fick jämfört! kändes bra.. å jag väntar fortfarande på mina diamanter som är ute och far.
tydligen tillbaka där dem började för över en månad sedan ;/
suck,,,
ni som skall beställa, tänk på att göra det i god tid, det kan gå som för mig, att det ta en vääldans tid att få hem dem.
Så nu har jag beställt våra grejer.... Så får vi se hur lång tid det tar för dom o komma fram. Fast nu skickar jag dom till min kompis i usa som skickar dom hit!!
å du kan väl säga till när ni fått era grejer, jag har fortfarande inte fått mina, men hon skulle skicka en omgång till. dem har antagligen kommit bort någonstans på vägen ;/
så typiskt..! här går man och kollar brevlådan varje dag i hopp om att det ligger något litet paket från usa. hehe...
attsingen.
Mina är skickade från USA vet jag. Så den här vecksn hoppas jag på leverans
Va konstigt! Men va bra att dom skickar nya då.
åh nu kom äntligen mina diamanter!! dem var kanonfina!!
och verkligen prisvärda. det långa pärlbandet på rullen var också toppen! den rullen räcker lätt till 20st blockljus och då snurrar jag det måånga varv! längtar till 24maj!!
Va bra! Nu vill jag också ha mitt paket juh....
Mina har kommit nu!!!! Såååå bra o fina.
Men det är lite grejjer som är missade...
Bla, Tutik dina gröna diamanter.
Ville bara säga att era grejer ska skickas till er snart . Jag har ju legat hemma i migrän i mer än en vecka nu. Ska fixa det så snart jag orkar.
Det var ju synd. =(
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-13 22:15:15 följande:
Mmm jag håller på o mailar dom iUSA o de letar var de har tagit vägen..
Hör av mig så fort jag vet..
Har jag fått din hemadress o så??
Du kan inboxa det så är jag redo när de kommer!!
Tutik och Prasart skrev 2008-04-13 23:34:31 följande: