Färgtema: Rött?
Är det ngn som skall ha rött som färgtema? Lite dekorationshjälp hade vart kul!
Är det ngn som skall ha rött som färgtema? Lite dekorationshjälp hade vart kul!
tack.. då vet jag att jag kan ha det då,
Jag tänkte mest på att det kanske ser dumt ut när det är höst ute.. Men man vet ju aldrig, det kan ju komma snö i mitten på oktober...ler..
tänkte också olika färger.. allt behöver ju inte vara tex mörklila eller ljuslila. Men tycker du att jag ska blanda in det vita i svart och lila då?
Miss Elin skrev 2008-04-11 11:15:15 följande:
dessa är återförsäljare i sthlm, för visst bor du där?
Royal Hogtidskladel
Milagro de Nahrin
Erlings Brud Och Fest
Brollops Kallan
Brollops Butiken
(koperade från www.foreverbridalshemsida så å, ä och ö prickarna är borta)
alfredo angelo har också flera som liknar den klänningen.
www.alfredoangelo.com
vi ska ha vinrött, vitt och silver! kolla in mitt galleri!
vi ska ha guld och rött. inbjudningen finns i galleriet. hemmagjort :)
vi ska ha svart,vinrött och vitt och har väl inte kommit sådär jättelångt med dekorationsplanerna ännu men festhäftena som även blir placeringskort kommer vara svarta med rött klisterhjärta på samma hjärtan fanns på inbjudningskorten också. och namnet kommer skrivas med vinröd glitterpenna även den samma som på inbjudningskorten.
sedan ska vi ha vita blockljus i tre olika höjd med våra monogram på och monogramen blir i svart och rött. sedan funderar vi på lite svarta pärlor eller nåt sånt och även att kolla om vi hitta ngr speglar i bra stl att ställa ljusen på alt kolalr vi om vi hittar ngr snygga kakelplattor.
dukarna blir vita dock ev med en löpare i svart eller vinrött beror på vad vi hittar som känns bra likdant servetter vi tar dom vi hittar i svart,vitt eller vinrött
Tycker ag hihi. Hur långt har ni kommit då??
Den klänningen har jag också funderat på Är ju så gtymt snygg Tyvärr bara så hittade jag den efter att jag beställt min redan
oj en till som ska ha på alla hjärtans dag:)
Har bokat det viktigaste (kyrka,festlokal,fotograf även lagt in en preliminär bokning till frisör)
har hittat min klänning men hur tidigt ska man köpa den (den kommer att gå ur sortimentet) ?