• winterbarn

Fria under konsert?

Jag funderar på att bjuda min sambo på middag och sedan skall vi gå på vår favoritband, en konsert(lugn). han vet inget innan.

har lite funderingar när under kvällen jag skall fria. hade velat göra det viskandes under en av favoritlåtarna. eller är det bättre vid något annant tillfälle? vill så gärna göra det under konserten då båda älskar det bandet så mycket. vill att det skall vara personligt och inte klassiskt under ett restaurangbesök.

tips?

• Svar på tråden Fria under konsert?
  • MarryMeBerry 08

Ja tror de e bäst å undvika å fria precis under själva konseren särskilt å viska. Han kanske inte hör ordentligt å du vill kanske ha lite mer uppmärksammhet. Kanske i en paus? Eller om du e jätte modig så kanske du kan prata me bandet innan så dom kanske kan annonsera att du vill säga nåt? ;)Men om du inte vågar va riktig så modig så skulle ja iallfall föreslå under konseren i en paus eller efter konseren ni har fortfarande kvar stämningen o känslan då lixom! Lycka till! Låter som en jätte bra ide tycker ja!

• Waersta

Helt klart så ska du ta kontakt med stället och försöka få till en riktig lyx-frieri.

Svar på tråden Fria under konsert?