• lindahallman

Vitt och rosa???

vi har tänkt att ha rosa som temafärg en vi vill gärna ha någon mer färg till...vårat värdpar föreslog massa färger o vi föll lite för vitt med kanske lite silverdetaljer till.
    säg öppet vad ni tycker om det och ge andra förslag!!! =)

• Svar på tråden Vitt och rosa???
  • Ammo

Tack!
    Säg bara till om ni behöver tips och idéer, jag har ju redan gjort mitt
    Pärlorna i håret fick jag av min svägerska som hade dem när hon gifte sig. Det är pärlor med hål i som är trädda på hårnålar. Vet dock inte var hon köpt dem?

• MartinsAnna

jag vill ha vitt rosa och creme/champagne när jag och min prins gifter oss

• MrsDilley

Jag hade bestämt att vi skulle ha rosa, vitt, grönt och lite silver som färgtema.
    Men idag så har jag varit och tittat i våran festlokal och den är blå. Gardinerna och stoldynorna är blåa, det är jätte fint.
    Så jag undrar om jag kan byta tema till rosa, vitt, BLÅ och lite silver. Eller blir det för mycket småbarnsfärger? Förstår ni vad jag menar?
    Jag vill ha lite mörkare rosa, smutsrosa eller gammelrosa.
    Den blåa färgen är lite blågrå.
    Jag ska gå och leta efter klänningar åt mina brudtärnor imorgon.
    HJÄLP!

• lindahallman

MrsDilley: de tror jag blir jättefint!!! om du inte har någon ljusrosa (typ bebisrosa) så tror jag inte att någon tänker på det.

idag har jag köpt tyg till de smala löparna som vi ska ha. vi ska ha vita dukar med ljusrosa löpare ovanpå. köpte även tunt vitt tylltyg till de små påsarna vi ska ha vid varje kuvert + ett ljusrosa band att knyta runt =)

• Marwir

Vi funderar också på att ha rosa vitt men även ljus lila till.
    Men silver blir säkert också fint!

• propp

Vi hade först tänkt att ha rosa, ljuslila, vitt och silver men nu har vi skippat lila och kör med de andra tre istället.

• bröllop080719

Vi har vitt, silver och mörkrött, vill ha något som gav lite mer kontrast men rosa är också superfint tycker jag.

• Soon to be wed

Superfint, vi har övervägande vitt men inslag av ljustpastellrosa och kanske lite brunt ....

• Soon to be wed

Ammo, vad fina bilder Rosbladen är det färska eller torkade?? Vi kommer också ha pastellrosblad som ska slängas på oss ....

• Ammo

Soon to be wed, tack!
    Rosbladen är äkta.Åkte till Hötorget dagen innan och köpte 2 gigantiska hinkar med rosor, så vi hade den i strutar att slänga vid kyrkan, bordsdekorationer, i kyrkan mm.
    Endast buketten och de detaljerna tog vi via butik.

Svar på tråden Vitt och rosa???