• zezan8­2
    Äldre 27 Jan 18:13
    9813 visningar
    22 svar
    22
    9813

    Bra coverband i Halmstad/Laholm sökes

    Hej!

    Det bandet vi hade tänkt kan tyvärr inte spela så nu måste vi hitta ett annat. Är det någon som kan rekommendera något? Vi gifter oss 16/8 i Laholm.

  • Svar på tråden Bra coverband i Halmstad/Laholm sökes
  • FruHas­sel
    Äldre 28 Oct 14:54
    #11

    Heldag med Michael Abrahamsson kostar idag ca 15 000 kr .... ifall någon ny kommer in och kikar i tråden.

  • CarPer
    Äldre 7 Nov 12:55
    #12
    FruHassel skrev 2012-10-28 14:54:49 följande:
    Heldag med Michael Abrahamsson kostar idag ca 15 000 kr .... ifall någon ny kommer in och kikar i tråden.
    Tack för att du varnade, bättre sent än aldrig 
    Kikar man på hans hemsida, så skriver han om sig själv i tredje person och ger
    sig själv väldiga berömm....
  • FruHas­sel
    Äldre 9 Nov 18:53
    #13
    CarPer skrev 2012-11-07 12:55:24 följande:
    Tack för att du varnade, bättre sent än aldrig 
    Kikar man på hans hemsida, så skriver han om sig själv i tredje person och ger
    sig själv väldiga berömm....
    Kan bero på att det inte är han själv som skrivit hemsidan ... han har en som gör den åt honom helt. Vi har bokat honom för heldagskonceptet och jag tror det kommer bli kanon. 
  • CarPer
    Äldre 11 Nov 13:22
    #14
    FruHassel skrev 2012-11-09 18:53:17 följande:
    Kan bero på att det inte är han själv som skrivit hemsidan ... han har en som gör den åt honom helt. Vi har bokat honom för heldagskonceptet och jag tror det kommer bli kanon.
    Ja du FruHassel, det verkar ju väldigt troligt....
  • Hello
    Äldre 14 Nov 12:55
    #15

    Michael Abrahamsson har under flera år hållt på här på BT att göra reklam för sig själv genom att skaffa "fejk" profiler som skriver positiva saker om honom (dvs sig själv). Han måste vare uppe i 20-30 profiler (personer) genom åren och man undrar hur han orkar hålla på?
    Inom artistförmedlings-branchen känner de flesta till vad han sysslar med här och jag hoppas verkligen att han inte lurar någon här på BT.

    /Artistförmedlare 

  • CarPer
    Äldre 17 Nov 17:57
    #16
    +1
  • Hello
    Äldre 19 Nov 10:16
    #17

    Kortfattat:

    ALLT positivt som skrivs om Michael Abrahamsson här på BT är skrivet från fejk-konton som Michael själv har skapat, vilken normal människa skulle skulle göra något sådant???

    Jag har INGA åsikter om han är bra eller dålig, vad det här handlar om är att Michael därmed försöker att lura folk att boka honom, vilket är sjukt fel. 

  • kamele­n
    Äldre 20 Nov 19:22
    #18

    Har bara hört bra om Mickael Abrahamsson och när vi var på Bröllopsmässan på Clarion Hotel Post var han där och spelade. Det var första gången jag hörde honom personligen men jag tyckte minsann det var fantastiskt bra. Vi hade redan bokat musik så det är inte aktuellt för oss.

  • Hello
    Äldre 20 Nov 19:58
    #19

    Jasså MICHAEL, din senaste fejk-profil heter kamelen, hahaha...

    Lägg av nu Michael, du har lurat färdigt folk här på BT. 

  • Hello
    Äldre 21 Nov 10:11
    #21

    Haha, ja eller hur Michael...

  • MissRo­ma
    Äldre 25 Nov 11:05
    #22

    Har besökt denna fantastiska sida (där det som oftast är kul och bra läsning) under en längre tid utan att vara så aktiv eller delaktig i forumet.

    Tycker det är så lågt och uppenbart att det är musiker och arrangörer (som verkar känna sig hotade eller va det nu kan vara) och som försöker förstöra för andra musiker som får fina rekommendationer.


    Har sett både dig CarPer och Hello göra reklam för musiksidor.


    Lågt av er!


     

  • Hello
    Äldre 25 Nov 18:48
    #23

    Haha, du är allt en rolig kille Michael Abrahamsson, heter du MissRoma nu?

    Ingen är hotad av dig Michael, vi vill bara att du ska SLUTA att försöka lura folk att boka dig genom att skapa fejkprofiler som skriver positivt om dig själv (och inte deltar i någon annan tråd alls).

    Mitt tips till dig Michael är att du bokar spelningar genom ärlig marknadsföring som alla andra.
    Att försöka lura till sig jobb på det sättet som du håller på med här är patetiskt och ett riktigt sjukt beteende (schizofreni?).

    Ps
    Jag har endast skapat min profil här för att upplysa folk om vad du håller på med här Michael, det får helt enkelt vara nog nu.
    Någon reklam för andra musiksidor har jag inte gjort här, det enda jag har skrivit här är det som finns i denna tråd.
     

Svar på tråden Bra coverband i Halmstad/Laholm sökes