• Godisråttan

    Stockholmsbrudar

    En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

    Vår gamla tråd är avstängd för svar..

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • AllStared

    Helena Johansson skrev 2008-04-25 13:30:34 följande:


    Oj, här har det hänt grejer sen jag var inne och läste sist AllStared: GRATTIS!!! Åhh va kul och mysigt. Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra
    Hihihi tackar! :D
  • Godisråttan

    Åhhhh vad nöjd jag blev!Läkaren var fantastisk!Det tog 2 min och blev kanonsnyggt!Först stack han tre gånger sidan, och mitten och då såg det helt naturligt ut inte så stor skillnad men då bad jag han fylla på sidorna och då blev d precis som jag ville. Nu har jag världens plutmun Och kanonpris!Kan rekomenderas!Nu ska jag ut på söder och dricka vin med väninna.Kraaam

  • matteve

    Åh, vad härligt att du blev nöjd! Vet inte hur sånt riktigt funkar, men två minuter låter snabbt!


    Godisråttan skrev 2008-04-25 17:49:17 följande:
    Åhhhh vad nöjd jag blev!Läkaren var fantastisk!Det tog 2 min och blev kanonsnyggt!Först stack han tre gånger sidan, och mitten och då såg det helt naturligt ut inte så stor skillnad men då bad jag han fylla på sidorna och då blev d precis som jag ville. Nu har jag världens plutmunOch kanonpris!Kan rekomenderas!Nu ska jag ut på söder och dricka vin med väninna.Kraaam
    Låter dessutom som din blivande får en jätterolig svensexa!
  • Isifer

    Woho! NU har alla svarat på vårt o.s.a! Det blir 97 pers + brudparet.... dyrt och bra. Fick dessutom veta igår att min bror ska få barn i november så jag ska bli faster igen! Vissa dagar är bara oslagbara.

    Nu sitter jag och bläddrar igenom en spa-treatmentbroshyr jag fått av min hudterapeut till brutärna, hon jobbar på en fin salong på östermalm så jag ska dit veckan innan bröllopet och få lite behandlingar.
    Vad ska jag ha.. en ansiktsbehandling, detox till kroppen kanske, vaxning... smärtsamt men bra. Äsch jag vet inget om sånt här... några tips?

  • Helena Johansson

    Isifer: Härligt med massa folk! Vad gäller behandlingar tycker jag att du ska göra en ordentlig anisktsbehandling typ 2 veckor innan och sedan en lättare uppfräschning någon dag innan. Om du ska vaxa, se till att göra det ca 1 vecka innan så att det röda hinner lägga sig Men är din kompis hudterapeut har ju hon stenkoll.. Härligt med massa behandlingar i alla fall

  • Godisråttan

    Så då vara svensexan avklarad!De hade varit på golden hits och han blev tvungen att sjunga i en rosa helikopter på karioken Han ville sjunda värsta bästa tjejjen med magnus uggla o tillägna mig. Sött!Kom hem runt 02.00 så det var ok!

  • Godisråttan

    Så då har man blivit hippad dåFick ett sms kl 11 igår morse. Packa bikini, träningskläder, smink och fina kläder och kom ner till taxin om 20 min. hjälp!Min sambo visste om allt såklart. Jag hade ingen aning!När jag kom ut satt min toastmadame i taxin och det bar av till södertälje. Vi blev avsläppta på ett industriområde där vi mötte mina andra vänner. Sedan skulle vi till ett helt fantastiskt ställe och spelade beachvolleyboll. Det var som man åkte till thailand. Det var palmer och sand och glada lampor. Kanonställe! Vi drack en massa paraplydrinkar och spelade. Sedan hämtade en txi oss och vi åkte till sydpolen där vi hade spa och relax och åt mat. De hade såklart fixat sådan mat jag älskar. Vi fixade oss och sedan blev vi upphämtade av en taxi igen och det bar av till stockholm. De hade bokat en supermysig restaurang typ libanesisk mat med 14 st smårätter. Där hade de dukat upp med vin, champagne och en rosa boa, ett trollspö och en tiara. (princess look alike) Maten var kanon! Bara sådant jag älskar, oxfile, kyckling, halloumi, vinbladsdolmar, kronärtskocka mm Sedan vid 20 åkte vi taxi igen och då till blue moon bar där vi hade ett bord uppdukat med världens fruktfat och spritbord. Spritbordet bestod av malibu och ananas typ pina colada som ä min favvodrink. Allt måste ha kostat multum och såklart fick jag inte betala en krona. Det var en fantastisk dag och kväll och jag är så glad att mina vänner gjort detta för mig! Gifter mig om en vecka!

  • matteve

    WOW!!! Lät som den bästa möhippan jag hört talas om - ni måste ha haft det så himla kul!! Skönt att du slapp de där pinsamma inslagen som många råkar ut för (men som ingen vill råka ut för!). Å vilka underbara vänner du har som har lagt ner all denna tid, energi o pengar för att göra din möhippa så minnesvärd!

    MINDRE ÄN EN VECKA KVAR!!!


    Godisråttan skrev 2008-04-27 07:41:52 följande:
    Så då har man blivit hippad dåFick ett sms kl 11 igår morse. Packa bikini, träningskläder, smink och fina kläder och kom ner till taxin om 20 min. hjälp!Min sambo visste om allt såklart. Jag hade ingen aning!När jag kom ut satt min toastmadame i taxin och det bar av till södertälje. Vi blev avsläppta på ett industriområde där vi mötte mina andra vänner. Sedan skulle vi till ett helt fantastiskt ställe och spelade beachvolleyboll. Det var som man åkte till thailand. Det var palmer och sand och glada lampor. Kanonställe! Vi drack en massa paraplydrinkar och spelade. Sedan hämtade en txi oss och vi åkte till sydpolen där vi hade spa och relax och åt mat. De hade såklart fixat sådan mat jag älskar. Vi fixade oss och sedan blev vi upphämtade av en taxi igen och det bar av till stockholm. De hade bokat en supermysig restaurang typ libanesisk mat med 14 st smårätter. Där hade de dukat upp med vin, champagne och en rosa boa, ett trollspö och en tiara. (princess look alike) Maten var kanon! Bara sådant jag älskar, oxfile, kyckling, halloumi, vinbladsdolmar, kronärtskocka mm Sedan vid 20 åkte vi taxi igen och då till blue moon bar där vi hade ett bord uppdukat med världens fruktfat och spritbord. Spritbordet bestod av malibu och ananas typ pina colada som ä min favvodrink. Allt måste ha kostat multum och såklart fick jag inte betala en krona. Det var en fantastisk dag och kväll och jag är så glad att mina vänner gjort detta för mig! Gifter mig om en vecka!
  • Liten liten kanin

    Gud vad det låter kul Godisråttan! Vilka underbara vänner du har!
    5 days to go...

  • Bluebride

    fy vad jag mår illa idag tjejer. att planera något då känns värdelöst

Svar på tråden Stockholmsbrudar