Korsord i festprogram
Vi kommer att ha ett korsord i festprogram.
Skulle vilja ha tips på "frågor"
ex. Var bor vi? och så skriver de i korsordet "orten"
Vi kommer att ha ett korsord i festprogram.
Skulle vilja ha tips på "frågor"
ex. Var bor vi? och så skriver de i korsordet "orten"
gud så bra sida!!
Vilka bra frågor och vilken bra länk :)
Vi gjorde en enklare sak. En ordfläta
Eller tja det var lättare för oss att göra, bara en bokstav i frågeorden behöver ju passa in i lösenordet
Men man kan dra på med rätt svåra ledtrådar om man vill, och dom kan också vara rätt långa
När ni har dessa pyssel i häftet, hur gör ni då med pennor? Ligger det på varje plats?
Men den där sidan är ju på engelska. Hur får man den till svenska? P
Jag har suttit på den där sidan ett bra tag nu och försökt få ihop ett hyfsat korsord med hjälp av tipsen på "frågor" som lämnats här i tråden (jag har nämligen löjligt dålig fantasi ibland), men jag kommer ingenstans eftersom att svaren på de frågorna skulle bli heltokiga för vår del.
Är det ingen som har fler förslag?
Frågor om hobbys, tärnas namn/andranamn, stjärntecken, hur många dagar ni varit tillsammans/förlovade, favoritfärg, favoritmaträtt, vanligaste uttrycket, något som man inte tycker om att göra (tex tvätt eller disk) vem som mest somnar i soffan/kör bilen/tar disken/dammsugar/byter lampor... Vad brud älskar mest med brudgummen och tvärtom.. Favoritgodis, favoritkarusellen, favoritresmål. Frågor angående platser ni varit på eller några viktiga datum. Favoritlåt..
Favorit- tvserie,film,disneyfigur...
Hur sparar man ner det färdiga korsordet?? Jag kan inte skriva ut heller.. Blir bara siffrorna på vit bakgrund..
Men det kanske är jag som har fel inställningar på webbläsaren...