• Qirona

Noter till Ronja Rövardotter?

Jag sitter och försöker hitta någon bra utgångslåt från kyrkan och har upptäckt att Rid över skog med Björn Isfält har varit en hit! Många har frågat efter noterna till denna underbara låt och nu tänker inte jag vara sämre . Är det någon som sitter på dessa och som har lust att göra mig lite lyckligare? Det vore även intressant att veta hur/när ni lät framföra den i kyrkan och hur det blev? Med sång eller instrumentalt?
    Tack på förhand
    mizz_E@spray.se

• Svar på tråden Noter till Ronja Rövardotter?
  • brud080419

nu har jag provat att skicka, hoppas det gick bättre!

• snäckis77

någon som kan skicka den till min inbox för det kommer inte fram på mail.

• brud080419

snäckis: går inte att bifoga filer i inboxen.. den har inte hamnat i nån skräppostmapp eller så?

8augusti2008: jag fick felmeddelande på din mail...

• brud080419

nu ska ni ha fått mail..

• jimalou

Hej. Gör ett försök att få respons. Var ju ett tag sedan sista inlägget i denna tråd.

Ser att ni har fått tag på den låt jag nu febrilt försöker leta efter. Om det är Rid över skog med Björn Isfält, introlåten i Ronja.

Finns det någon som kan skicka till mig: malou_gustafsson@hotmail.com

• Cantaton
    jimalou skrev 2012-04-26 14:01:31 följande:

Hej. Gör ett försök att få respons. Var ju ett tag sedan sista inlägget i denna tråd.

Ser att ni har fått tag på den låt jag nu febrilt försöker leta efter. Om det är Rid över skog med Björn Isfält, introlåten i Ronja.

Finns det någon som kan skicka till mig: malou_gustafsson@hotmail.com">malou_gustafsson@hotmail.com

De finns att köpa här: kyrkomusik.se/vigsel.php
Svar på tråden Noter till Ronja Rövardotter?