• Angelflikkan

vi gifter oss-stämpel???

hade hittat den pefekta stämpeln där det står Vi Gifter Oss på..men så har jag tappat bort länken.. bläää

har massor av scrapsidor bland favoriterna men hittar inte just DEN sidan..

nån som kan hjälpa mig?????

jo, den ska vara omonterad eller EZ-monterad. alltså inte på träkloss.

• Svar på tråden vi gifter oss-stämpel???
  • Pumpkin

Omonterad är den om det bara är själva "gummibiten". Monterad är den om den sitter på träkloss eller mountfoam så man kan sätta fast den på akrylkloss

Humlanekerö skrev 2008-01-20 21:23:28 följande:
    Ja där har de flera fina!Men vad innebär omonterad/monterad?
  • Humlanekerö

Hmm..tack..vet inte om jag är så mkt klokare..haha Är totalt ny på dessa pysselgrejer!Så..ni scrap-proffs och allt vad ni är ,vad föredras?Är det dåligt att beställa en på träkloss?

• Pumpkin

Jag föredrar omonterad/EZ framför träkloss, helt klart Men det går bra det med!

• Humlanekerö

Vad är fördelarna med omonterad?Verkar som man iaf sätter fast gummibiten på någon då kan stämplar..hajjar nada

• stinakina

Kolla in tradera..jag köpte en sån stämpel där, samt flera andra!!

• Angelflikkan

fördelarna är dels att det blir billigare, tar upp mindre plats och eftersom att akrylen är genomskinlig så ser man exakt var man sätter stämpeln..

jag kommer aldrig gå tillbaka till träkloss-monterat..

Humlanekerö skrev 2008-01-20 21:33:21 följande:
    Vad är fördelarna med omonterad?Verkar som man iaf sätter fast gummibiten på någon då kan stämplar..hajjar nada
  • Humlanekerö

Okej..det börjar klarna ..Men vart hittar man alltså denna akryl?*20 frågor*

• Pumpkin

Akrylblocken kan man oftast köpa där man köper sina omonterade/EZ-monterade stämplar

• Humlanekerö

Hmm..oki..så tex på panduro eller mycards??

• Angelflikkan

eller så har man en sambo som jobbar inom plastindustrin som kapar akryl åt en i alla former och storlekar gratis..

men så har jag ju världens flyt!
    att han sen är helt underbar och sexig gör inte saken bättre.. hihihi

• Angelflikkan

eller så har man en sambo som jobbar inom plastindustrin som kapar akryl åt en i alla former och storlekar gratis..

men så har jag ju världens flyt!
    att han sen är helt underbar och sexig gör inte saken bättre.. hihihi

• Angelflikkan

oj, två ggr.. hoppsan!

• Pumpkin

Hehe

Ja, eller octoberstamps.se - de har väldigt mycket EZ-monterade stämplar och akrylblock i olika storlekar. Men ja, de flesta såna butiker har det

• Humlanekerö
    Angelflikkan skrev 2008-01-21 20:55:36 följande:
    eller så har man en sambo som jobbar inom plastindustrin som kapar akryl åt en i alla former och storlekar gratis.. men så har jag ju världens flyt! att han sen är helt underbar och sexig gör inte saken bättre.. hihihi
    hahahah lyllo dig då
  • Humlanekerö

Oke..tack snälla själar för all hjälp o info!

Svar på tråden vi gifter oss-stämpel???