• Fru Almqvist

Vackra brudpar!

Har fått så mycket gulliga kommentarer från flera av er här på BT idag efter att jag lade ut bilder på oss från vårt bröllop.
    Ville bara passa på att säga att om alla känner sig så vackra på sina bröllopsdagar som jag gjorde i måndags så ska ni veta att ni har en underbar dag att se fram emot!
    Om ni inte redan har bokat en duktig fotograf - GÖR DET NU! Det var värt varenda öre!
    Kram på er alla (från en som fortfarande går på små moln när hon tänker på sin dag!)

• Svar på tråden Vackra brudpar!
  • Mirri

Vilen häftig miljö att gifta sig i och vilka fantastiska foton!

• Pumpkin

Ni var jättevackra, verkligen Helt underbara foton!

• Äntligen är det min tur

Häftigt!!!!!!!!!!!!!

Jättefina.

• lycklig78

ÅÅÅÅ!!!! Va fina ni var (är säkert) och vilka fina foton!!!

• Julienne

Verkligen jätte-jättefint! Förstår att du kände dig vacker!

• Sommarliv

Sååå härligt det var o fint..

nu blev man lite avis..

• jelikr

Jättetjusigt och vilken häftig miljö till korten , men frös du inte.
    Du ser otroligt avslappnad ut för att vara på ett så kallt ställe!!

• IdaAstrid

Ni var verkligen vackra! Har en fråga. Min klänning liknar din och jag har funderat på det här med handskar. Vi gifter oss ute den 29 mars så det kan båda vara varmt och kallt... Hur gör man med handskarna när ringen ska på? Tar man av den då eller sprättar man upp fingret innan eller? Det är ju väldigt tjusigt tycker jag.

• Fru Almqvist

Jisses! Vad har jag gjort? Det känns som att jag tigger smicker.. haha
    Det är nästan så att man rodnar, men jag solar mig i glansen och njuter ett tag till!
    Det VAR kallt, men det funkade över förväntan. Mellan de olika "poseringarna" hade jag min cape och även min kappa över axlarna för att hålla värmen. Fotografens assistent sprang fram och tillbaka och hjälpte mig med det.
    Handskarna hade jag på mig ända tills ringen skulle på, då drog jag diskret av den bara! Jag har hört om special-handskar utan fingrar och sådär men jag tyckte om dessa.

Svar på tråden Vackra brudpar!