inbjudningskort + kuvert i ett ??
Är det någon som har en mall på en inbjudningskort som viks ihop och blir till ett kuvert. Förstår ni vad jag menar?
Är det någon som har en mall på en inbjudningskort som viks ihop och blir till ett kuvert. Förstår ni vad jag menar?
Kolla med Kristo. Jag tror hon gjorde något liknande med sina julkort. jag tyckte jag såg det i en annan tråd.
Hon hade tyvärr inte sin mall kvar ,men tack ändå !
puffar lite mer för denna tråd!
Kolla in denna sidan : www.format.e-butik.se/
om du scrollar ner en bit så ser du sånna längst ner...om det är sånna du menar?
Det enklaste är att köpa ett sådant kort och använda som mall. Har du någon bra affär i närheten, buskulan?
Vi har sånna inbjudningskort. Det är ju bara att bestämma strlk man vill ha och sen vika det
På Matton i Malmö har de fått in sådana kort/kuvert, kan ju hända att de finns att beställa även på deras hemsida eller i någon av deras andra butiker. Om du vill ha en mall alltså!
Konvolut är kuveret du letar efter, det är kort och kuvert i ett och kan beställas hos
www.mycards.se/shop/produkter.php
Lycka till!!!
På www.kalligrafi.com (tips & tricks-sektionen) finns det många fina kuvertvikningar. Sen är det bara att limma in texten alt. trycka den innan man klipper ut kuvertformen.
www.ruthannzaroff.com/mirkwooddesigns/templates.htm
denna länken har massa olika mallar kolla om där finns!
Tack så mycket för all hjälp !