• annavinter81

Favvo bröllopsmagasin?

Funderar på köpa nån bröllopstidning men det finns ju en massa i butiker och billiga är de inte heller.

Vilken bröllopsmagasin tycker du är bäst, finaste bilder, mest intressant info? Vilken man har mest nytta av?

Eller kanske det finns några gratis tidningar som är bra?

• Svar på tråden Favvo bröllopsmagasin?
  • MissieA

Oj svår fråga. Jag tycker det är olika från gång till gång. Ibland kan det finnas jättebra tips och ibland inget. Men kolla lite i dom innan du köper.

• Miss Blue

Bröllopsmagasinet (hoppas jag kommer ihåg rätt namn nu?) är tjock som en bibel och har massor av bilder, jag tycker den är bra som inspiration. Annars står det rätt lika i alla tidningar tycker jag...ingen större variation precis...

• anna 2008

Jag köper typ alla tidningar jag hittar men ska man vara riktigt ärlig så är ju det som står i dom inga nyheter direkt. Jag vill ha dom mest för att drömma mig bort och titta på bilder och så inspiration på så sätt, så Bröllopsmagasinet är en favorit just för att den är tjockare än de andra.
    På samma sätt har jag surfat runt på jag tror typ alla bröllopsfotografers hemsidor bara för att titta på bilder, så många bilder har jag i huvudet för tillfället (och har indirekt lärt mig att olika fotografers bilder skiljer oerhört mycket i kvalité!).

• Munchkin

Mina favoriter är bröllopsmagasiner och Amelia brud och bröllop.
    Vi har haft de flesta bröllopstidningarna på jobbet så jag har kunna läsa dom ett bra tag innan jag ens hade en tnke på att gifta mig, så jag har kunnat sålla bort de som inte är så bra :)

Svar på tråden Favvo bröllopsmagasin?