• carin1983

Kolla in

Har börjat pyssla med tackkorten (redan) när jag kände mig lite rastlös här hemma. Kolla in mitt galleri och säg vilken ni gillar bäst. OBS!! de blå korten skall inte vara i den färgen. Fick ta det jag hade hemma. Ska förmodligen bli ljus rosa eller något sådannt.

• Svar på tråden Kolla in
  • 26juli2008

Carin1983; Tack! ska iväg och prova klänningar på lördag, ska se om den finns hemma! Du vet inte vad modellen heter?

• carin1983

nä men det är 2007 års modell. Om du förklarar hur den ser ut så vet domsäkert vilken det är. Det är en beställningsvara har jag för mig. Var bor du?

• matildaochniklas

Oh, va duktig du är! Alla var jättefina, jag kan inte bestämma mig

• Bambo

Jag tycker att korten var jätte fina, men min favorit är nog tvåan

• 26juli2008

I sundsvall, men jag har hittat den nu på nätet! Den är ju så fin!! Vet du om den är i sidensatin eller polyestersatin?

• Skimra

Jag tyckte det första var finast. Kort nr.3 tror jag att det var.

• carin1983

Sidensatin tror jag att det är. Den är dekorerad med små pärlor runt bröstet och midjan. Så fin är det. Man känner sig verkligen som en prinsessa. Du kan säkert hitta den i någon välsorterad affär.

• carin1983

matildaochniklas: Åh tack. vad snäll du är.

• carin1983

En fråga tjejjer. Jag och min kompis ska stå på en stor marknad till sommaren och sälja handgjorda kort, smycken, tvålar mm.
    Rent hypotetiskt, är dessa kort något ni hade kunnat betala för?
    Jag älskar att pyssla och det vore roligt att förena nytta med nöjje.

• lycklig78

Jag tycker det med mest detaljer. Superfint! Alltså det längst ner.

• 26juli2008

Jag skulle köpa korten! tycker också om att pyssla, men har inte ögat att se vad som blir snyggt! Slutar alltid med att jag knycklar ihop korten och går och köper färdiga. Så i slutändan har jag betalat dubbelt. Korten var riktigt snygga!

• Bambo

Jag skulle definitivt vara intresserad av att köpa korten.

• carin1983

åh vad bra. jag är väldigt självkritisk nämligen. Det är bra att höra vad folk tycker innan man ställer sig i en sån situation.

Svar på tråden Kolla in