• 2008-08-09

    Utprovning av gubbens kläder!

    Ni som har karlar som ska hyra sina kläder, ungefär när har ni gått till affären för att prova ut?
    Vi vill inte gå FÖR tidigt, samtidigt som vi inte vill att det ska vara något som är slut...

  • Svar på tråden Utprovning av gubbens kläder!
  • hjartan

    Beror nog på. Vi har redan provat ut och ska ha dem i slutet av maj.

    Första butiken vi var i rådde han oss att inte vänta längre än till trettonhelgen. Sedan fanns det risk för att det var slut.

    Gick till en annan butik förra helgen och när vi sa maj ville hon veta datumet eftersom de redan hade uthyrt i maj.

    Beror kanske på vad ni ska hyra också. Vi hyrde frockcoat. De finns bara en i varje storlek och färg.

  • hjartan

    Kanske finns butiker där de har flera av varje men de ställen jag har kollat har bara haft en av varje.

    Ring och kolla där du har tänkt hyra.

    Lycka till!

  • maddier

    Beror som sagt på när man gifter sig men för oss som gifter oss i maj så är det mycket studentbaler och liknande därför är det bra att boka som "Hjartan" skriver att boka nu.

  • 2008-08-09

    Vi gifter oss i augusti, så det är ju en "vanlig" tid att gifta sig.. Kanske inte gör något om man snart går dit och provar. Jag kan ju iaf gå förbi där och höra vilken lördag uthyrningsgubben jobbar

  • Brollop15juli

    Vi ska prova ut nästa helg och vi gifter oss i Juli.

  • snippy 19juli

    vi ska gå nästa vecka. det kan aldig bli för tidigt tycker jag. vi gifter oss den 19:e juli.

  • 3Maj08

    Min blivande ska prova nästa vecka och vi gifter oss den 3 Maj!, alltså 10 veckor innan.

  • Mizty

    Vi har redan provat ca 9 månader innan. Men det var tur för den Nehrun som min sambo (& jag )vill ha har utgått & går inte att boka så långt innan men vi fick köpa den till ett väldigt bra pris Det andra som ska hyras kan vi boka om några månader då det finns gott om dom sakerna! Men som sagt så beror det ju på hur mycket kläder uthyrarna har!!

  • hondafreak

    Fixade det för en månad sen, bara för att vara på den säkra sidan ! Guldig frockcoat eller heter det frackcoat m väst skjorta och byxor, plastrong har jag sytt.

Svar på tråden Utprovning av gubbens kläder!