• Marsbrud07

Vita stövlar?

Jag ska gifta mig i iskyrkan Jukkasjärvi i mars och skulle vilja ha ett par vita stövlar. Det verkar dock vara helt ute nu för jag hittar inga nere på stan. Har ni några bra tips på sidor på internet eller affärer där snygga vita stövlar finns?

• Svar på tråden Vita stövlar?
  • Ingarö08

Såg ett par i senaste bröllopstidningen - Bröllopsguiden. De var vita (temat var bröllop och ishotell). Kommer inte ihåg märket... Kan kolla ikväll...

• Akvavit

Sök på ebay, där köpte jag mina! Jag sökte på
    White fur boots
    och hittade dessa, kostade ca 400 kr inkl frakt, och de kom på två veckor.
    home.gamman.se/akvavit/galleri/%7BB9B318F9-4BF1-3257-5758-451659974963%7D.jpg

• snowboardbruden

www.dinsko.se/Dam/Modeller/St%C3%B6vlar.aspx?shoe=227069&cnt=5
    jag ska ha dessa stövlar - 480 kr på Din sko - de passar perfekt till min klänning som är i cremefärgat thaisiden...la i en sula för att inte frysa för mycket om fötterna, skaftet är lite fodrat. Supersköna är de dessutom Enda nackdelen är väl att de kan bli lite hala att gå i utomhus, men den smällen får man ta! Får hålla hårt i min m2b
    Extra plus är jag efter bröllopet kan ha dem till vardags!
    (Gifter mig i Sälen i februari)

• f1bride

Hm jag ska också gifta mig på vintern och jag bor i Norrland så jag letar också efter ett par varma stövlar Fast jag vill att ska ska vara snygga.. några tips? (mer än de som finns här)

Svar på tråden Vita stövlar?