• Monken

Gröna skor?

Jag har ett par gröna jättesköna(!!!) skor som jag kanske eventuellt funderar på att ha på bröllopsdagen. Vad tror ni, kommer det att se helt galet ut? När man går syns det ju inte alls mycket, men under festen när man sitter vid bordet kommer det ju att synas.

Ska tillägga att vi har grönt som genomgående temafärg... Tärnorna kommer att ha gröna klänningar och inbjudan och alla andra trycksaker kommer att ha gröna detaljer.

• Svar på tråden Gröna skor?
  • sanber

tycker det låter lite häftigt jag!

• Monken

Tack! Glömde skriva att det finns bild på dem i mitt galleri.

• Nessan

Det behöver ju inte synas vid bordet heller. Hur har ni era bord placerade? Om ni har en tunga ut från honnörsbordet skymmer den ju dina ben och fötter. Om inte så kan man se till att ha en extra lång duk som hänger ned framför er, ser oftast finare ut.

• Monken

Smart! Vi har inte alls pratat igenom hur vi ska ha borden ännu, men en duk framför låter ju lysande! Det skulle ju vara skönt att slippa köpa nya skor man troligen ändå aldrig har igen...

• sanber

jag tror såhär! Att om skorna är så¨sköna och du känner dig ebkväm i dem så tror ajg det är ett smart drag!tänk på att du ska gå i dem braaaa många timmar!
    och som sagt, de kommer väl knappast att synas om du inte rackt visar dem!

• avil

bara för att vara annorlunda,så JA!
    Även om de nu inte syns så mycket.Jag tycker det är stencoolt o kul med de som "sticker ut lite"!

• Mirri

Klart du ska ha gröna skor! Jag letar efter ett par snygga blå

• malous

Gröna skor är ungefär det finaste som finns. Mina gröna pumps är ett av mina favoritpar (av ca 60...). Kör på det!

• Monken

Tack för alla svar! Gröna skor blir det!

• maella

Kör på grönt! Själv har jag rött tema och ska ha röda skor, jag ÄLKAR röda skor!

Svar på tråden Gröna skor?