• ROM2008

Favors/favours

Finns det något svenskt vedertaget namn på sk. wedding favors?
    Hittar inte så många svenska nätbutiker som säljer favors och tänkte att ni kanske har sitetips eller idéer.
    Vi gifter oss i Rom (de kan mao inte vara jättetunga och/eller skrymmande) och kommer troligtvis ha 60-talet gäster.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Favors/favours
  • Blivande fru pettersson

Gör egna!

• ROM2008

Är inte så händig och har två små barn dvs lite tid så jag vill helst handla! Men tack för tips!

Tack för länken ska kolla in den!

Har själv hittat:
    www.simsalabim-wedding.se/
    butik.brollopsbubblor.se/

Någon som har tips på fler liknande svenska sidor. Hittade jättefina saker på en amerikansksite men frakten blev så orimligt dyr tyvärr...

• ROM2008

Stinakina, Åh, de små påsarna var jättefina!! Tack(!) för tips!!!

• Juliazzb25

Hej

Om du kontakta mig på j_botic@hotmail.com så kan jag skicka bilder på såna som jag hade gjort till min bröllop. Fick väldigt många komplimanger.

Häls Julia

• summer69

Har någon beställt såna champagneglas med gravyr? På vilken sida och är ni njöda? Lämna gärna lite tips! Tack!

• ROM2008

Julia, jag har mailat! Tack!!

Fler tips??

• Fröken JKA

Hej!

Jag och min sambo funderar också på att ge våra gäster små presenter.

Julia, är det Ok om jag också mailar dig för att få se dina bilder?

• Juliazzb25

Hej!

Det bara att maila så skickar jag bilderna.

Kramizzzz//Julia

• TEB08

ROM2008 - om du har tankt dig de klassiska (och i enlighet med italiensk tradition) glasserade mandlarna, sa har jag forstatt att det ar bast att kopa dessa i Italien. Kvaliteten ar tydligen mycket battre. Om du vantar till efter april sa kan jag forhoppningsvis bekrafta ryktet (vi gifter oss i Toscana i slutet av april).

• ROM2008

TEB08, jaha ska man ge mandlar! Kan väldigt lite om italienska bröllopstraditioner men vill gärna veta mer. Vore supertacksam om du har lust att berätta lite (eftersom du verkar ha mer koll). Toscana, vad underbart! Hoppas er dag blir underbar!! Lycka till med allt!

Julia, dina bilder är fantastisk inspiration. Problemet för mig är att liknade de som du gjort är lite stora/ömma att frakta eftersom vi är så många. Rekommenderar dock varmt att man skickar Julia ett mail för att se bilderna om man har svårt att klura ut sina favors och inte behöver begränsa sig till en resväska!

• summer69

Hej Julia!

Skulle du vilja skicka bilderna till mig med? Blir ju jättenyfiken och letar också efter inspiration!
    Tack!!! dalafan69@hotmail.com

Svar på tråden Favors/favours