• hanjoh

    5 juli brud någon?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-12 14:55
    vi gifter oss 5 juli 2008 tänkte höra hur långt ni andra som gifter er då har kommit med planeringen alltså??
    tacksam för svar

  • Svar på tråden 5 juli brud någon?
  • Snitte- 5/7-2008

    bokat kyrka, präst, lokal, mat, beställt ring, bokat frisyr, köpt skor, spikat inbjudninsglista, börjat med inbjudningar, näääästan spikat bordsplaccering, börjat med fest och vigselprogram...

    tja... typ så långt har vi kommit

  • hanjoh

    då har vi väl lite bråttom nu då kanske haha
    vi var o kollade på kyrka idag.
    vi har i princip bara bokat präst, tärna, tärnans klänning, och spånat på gästlistan.
    har lite o göra nu då kanske.
    tack för ditt svar!

  • lotta070508

    Hej tjejer här är en till som gifter sig den 5 juli. Känns mycket spännande. Vi har bokat kyrka, festlokal, catering, brudklänning klar och håller på att fixa med inbjudningar och hår och smink och sånt. Var ska ni gifta er någonstans?

  • enyaenya

    Jag ska också gifta mig den 5:e juli!

    För min del är kyrkan, festlokalen, brudklänning, tärnklänning klara. Väntar just nu på att inbjudningskort ska bli klara.

    Resten ska vi nog bestämma efter bröllopsmässan i februari.

  • hanjoh

    vi var och kollade på asa herrgård idag, ett ställe där man har som alternativ att gifta sig ute:)får se om vi vågar satsa på det??
    annars låg det en jättefin kyrka precis intill, med sjö i sikte:)

  • Snitte- 5/7-2008

    vi gifter oss i värmland... åh jag vill oxå ha klart tärnklänningarna.. ska sätta lite press på mina tärnor om deras mått så jag kan beställa dem

  • Munchkin

    Vi har bokat kyrka och festlokal, men det är det enda....
    Ska fixa en präst och kantor till veckan, och beställa klänningen till mig och till min tärna.....

  • hanjoh

    blir det enkla bröllop??
    vi har så mycket släkt så måste nog ösa på lite haha.

  • Pumpkin

    Här är en till som ska stå brud den 5 juli

    Kyrka, festlokal, klänning, mat, tärna, marskalk är klart, resten har vi ett bra hum om Ska börja göra inbjudningarna till veckan när mina grejer kommer

  • hanjoh

    å va kul å börja fixa med dem, vad blir dte för tema då??
    alltid kul å veta lite detaljer

    ska du göra allt på inbjudningarna själv eller beställer du färdiga??

    lycka till!

  • Canta

    Hej brudar! En till som blir fru den 5:e juli.

    Känns som om jag har det mesta under kolll.

    Lycka till alla

Svar på tråden 5 juli brud någon?