• 4love

Morgongåva???

Ska man ge mannen morgongåva??? Har ni isåfall ngt förslag på present???

• Svar på tråden Morgongåva???
  • helenekl

Secret box?

Vad har han för intressen? För något som kanskse har med det att göra annars?

Smycke eller klocka?

• helgabritta

vi har valt o hoppa över morgongåva o lägger dom pengarna på
    vår bröllopsresa istället!

• varanusX

Min man och jag gav som en gemensam morgongåva till varandra: vi gick till tattueraren och tattuerade ett motiv som jag ritat, på vänster vad. Så i sommar när kortbyxorna åker på kan vem som helst se att vi hör ihop! :) Dessutom så sitter den fast hela livet. Obs! Den föreställer varken namn, datum eller porträtt!

• sowa65

52 Romantiska Veckor
    En kul present som sätter lite fart på romantiken. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten skrapas, som skraplotter, för att kunna läsas.dvs ingen vet i förhand vad som kommer ske....
    www.presentkuriren.se/presenter

• niklasbivandefru

Vi kommer att ge varrandra varsin matchande klocka stället för smycke.

• jimbolina

Min man har alltid drömt om en Rolex, han anar absolut ingenting....Sparar som bara den....

• PennyJenny

Vi skippade morgongåva helt och la de pengarna på resan vi med.

• Ljungfru

Vi skippar morgongåvan.

Det är ju bara extra bekymmer.
    Vi får ju bröllop med fest, mat, vin, klänning, ring, hotell, bröllopsresa....
    Jag kanske är oromantisk men jag tycker det räcker.

• lycklig78

Jag tänkte också fixa en secret box. Men som någon skrev i en tidigare tråd, så är ju ett fotoalbum med er tid så långt ett bra tips kanske.

• Vilken tur det va

Vilken rolig sak! Jag har varit inne och beställt det nu! Vi skall inte heller ge varandra någon morgon gåva, men jag tyckte dett var en kul grej at ge dagen efter. Det är ju ett paket som båda verkar få nöje av...

sowa65 skrev 2008-01-22 17:56:29 följande:
    52 Romantiska Veckor En kul present som sätter lite fart på romantiken. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten skrapas, som skraplotter, för att kunna läsas.dvs ingen vet i förhand vad som kommer ske.... www.presentkuriren.se/presenter
Svar på tråden Morgongåva???