• MAJ09

November brudar?

Finns det fler än vi som har valt att gifta oss i kanske den gråaste månaden på året? Tänkte den behövdes livas upp med ljus och glädje.

• Svar på tråden November brudar?
  • mia o

Vi har valt att gifta oss den 22 november.

• MAJ09

Va rolig vi har bokat 15 november då har vi varit ett par i 10 år.

• mia o

Vi blev "ett par" detta datum och så förlovade vi oss även samma datum år 2002.
    Så det är lite kul att "vårt" datum är en lördag i år.
    Drömmen vore att gifta sig på en strand utomlands...men det blir nog inte så...
    Hur ser era planer ut?
    Kommer ni ha ett stort eller litet bröllop?

• Fejs

Vi tänkte också gifta oss 15 november =)

• gosepluttan

Vi har oxå valt att gifta oss den 22:a november... :-P

• MAJ09

Vi ska ha ett ganska litet bröllop för närmsta familjen och några vänner.

Fejs bästa datumet!!!!!!

Hur är det med er själv förutsätter jag att det kommer regna allt annat bonus. Så en söderhavsstrand lockar men vi har 2 barn och jag är inte sugen att resa med dem och så vill man ju ha några gäster.

Sen önskar man ju att ekonomin inte spelade in.

• Fejs

Jag hoppas det inte ska regna men bäst att ha med paraplyet i alla fall. Vi vill gärna fotograferas ute, det tråkiga är att det måste ske tidigt på dagen typ vid 12 sa en fotograf! och vi som inte ska ha vigsel förrän 16.30...

• Vampyren

Vi ska gifta oss den 8 november kl 12.00. Hade tänkt den 22 novembr först, men fick byta datum för att festlokalen var upptagen.

Fejs: Tänk på att det kan vara riktigt tråkigt väder i november. Oftast rätt så fuktigt, och det kan förstöra både make up och fisyr!

Vilken tid ska ni andra gifta er?

• PatricSusanneS

Vi valde 8 november först men var "tvingade" att skjuta fram det lite pga flytt. Nytt datum blir på tvåårsdagen av vårt första möte, 17 januari 2009. Min kille sitter i stol så risken att det är snö är ju större i januari. Tror att det blir kalasfint med novemberbröllop. Lycka till

Svar på tråden November brudar?