• Limbolight

Kolla in vårt monogram! Vad tycks?

Vill gärna ha kommentarer tack!

Vad ska jag förresten ha det till??

• Svar på tråden Kolla in vårt monogram! Vad tycks?
  • juma

Jätte fint:)
    Har du gjort det själv?

• juma

Vad du ska ha det till? ja du knakse till festprogrammet, inbjudan, bordsplasering finns säkert mångafler allternativ:)
    Fint var det iallafall.

• Mirri

Det ser jätte fint ut! Proffsigt.

• hjartan

Snyggt!

Jag kommer att använda vårt monogram som ett genomgående tema. Finns på inbjudan redan. Kommer sedan att finnas på vigselprogram, festprogram, placeringskorten i form av askar och på ljus.

Ev på fler ställen beroende på vad jag kommer att hinna med och vad som blir snyggt. Ev på egna etiketter eller liknande på vinkarafferna. På bordsplaceringstavlan kanske.

• Äntligen är det min tur

Jättefint!!! Snyggt med "diamanten"

• Limbolight

Ja, jag har gjort det själv.
    Kan man få det förstorat någonstans tror ni?
    Så kan man ha det vid honnörsbordet.

• malous

Fint! Vi ska brodera vårt monogram på linneservetterna, men vi har gjort ett något enklare (ingen bakgrundsbild).

• Lajsan

Jätteläckert!
    Tipset om att sätta det på vinkaraff lät bra, funderar nämligen på att köpa vinkaraffer och ställa fram i stället för vinflaskor. Hur gör man?

• hjartan

Jag har inte funderat så mycket kring karafferna än. Vi kommer att ha lånade karaffer så för vår del får det bli i så fall som en tag som hänger runt halsen.

Annars kan man ju skriva ut på vanligt papper och klistra på eller kanske på silkespapper beroende på vilken struktur glaset har.

Går kanske att fästa på annat vis också. Funderar vidare.

Om du gillar att pyssla och fixa själv finns det en tråd för pyssliga också här någonstans som är väldigt bra.

• tonårsmorsa

Jag har gjort egna etiketter med vårt monogram till champagneflaskor (finns bild i mitt galleri). Skrev ut monogrammet och kalkerade av med vanlig guldpenna. På bilderna har jag bränt kanterna på etiketten, men har också gjort en variant där jag bara klippte raka kanter och ritade en smal guldrand en bit innaför kanten (har tyvärr ingen bild på dem).

För att etiketten ska sitta snyggt kan det vara bra att tänka på att flaskan/karaffen är jämntjock precis där etiketten ska sitta!

• Suniz

Jättefint! Vi ska ha vårt monogram på blockljus också!

• carin1983

superfint. Jag också ett monogram men det är köpt ska ha det på festprogrammet å lite här och där genom festen.
    Lycka till

• Suniz

MCD. Vilka annorlunda, roliga men framför allt jättefina saker ni gjorde till ert bröllop! Bra ideér!

• Nessan

Fint monogram, jag gillar såna lite "krulliga" bokstäver.

Såg en tiara i ditt galleri med, just den (från samma ställe) tittade jag på, men det slutade med att jag köpte en av deras andra tiaror och är så nöjd! :) Har du köpt den än?

• Tutik och Prasart

Shit det var ju jätte snyggt

Svar på tråden Kolla in vårt monogram! Vad tycks?