• Filifjonkan3

Romantisk resa med förlovning inkluderat?

Älsklingen min bad mig kolla upp lite olika förslag på småresor. Han ville nämligen åka iväg på något under våren.
    Möjligvis så har han vår kommande förlovning som delmål med resan.

Så nu sitter jag här och letar efter något romantiskt, i lagom prisklass (som student har man inte råd med vad som helst) och under ett par dagar under våren.
    En bussresa eller något med båt kanske? Vore skönt om det var något där allt är färdigt och fixat, så man inte måste boka hotellet för sig och så.

Några förslag?

• Svar på tråden Romantisk resa med förlovning inkluderat?
  • Nyfiken gul , nu fru

kolla i lokaltidningen.. brukar finnas massor med weekendresor med tex buss eller med kryssning som allting är inkluderat i.

ta hjälp av resebyrån där du bor - man kan oftast boka såna resor därifrån, alla står inte alltid i annonser o så..

• Filifjonkan3

Tack för tipset!
    Har inte någon lokaltidning hemma, men får kolla i gratistidningen som kommer på onsdag
    Sen får jag väl kika förbi bussbolaget

• Lady Lovelylock

ohh=) om jag hade fått bestämma så hade jag sett till att vi kom iväg till Rom igen=) Lätt den mest romantiska staden jag har varit i!

Iaf, om ni redan nu kollar upp flyg och hotell så behöver det inte alls kosta speciellt mkt om man har tur=) Det är ju värt ett försök iaf:P

• Filifjonkan3

Tack för tipset Lady Lovelylock! Ska kolla upp vad jag kan hitta till Rom.

Svar på tråden Romantisk resa med förlovning inkluderat?