högklackade ballerina el likn?
nån som vet vart jag kan hitta det?tycker det är en söt modell framtill men har bara sett det på en person och det var flera år sedan
nån som vet vart jag kan hitta det?tycker det är en söt modell framtill men har bara sett det på en person och det var flera år sedan
www.cutesygirl.com/
där finns massor av skor!!!!
Ballerinaskor i sig finns inte med hög klack, däremot kan det finnas högklackade skor med en liknande modell framtill som en ballerina. Ballerina heter det just pga. att den är lik den sko som ballerinadansare använder sig av och dessa är alltid platta.
Mrs Marley skrev 2008-01-05 10:59:02 följande:
[citat]
www.cutesygirl.com/där finns massor av skor!!!!
bra sida!! vet du vad frakt och sånt kosta att beställa därifrån?
Mrs Marley skrev 2008-01-05 10:59:02 följande:
tack för tipset, nån som vet vad 37 blir för storlek?
nej jag vet att ballerina inte finns som högklackat jag var mer ute efter hur en ballerina ser ut framtill
JAG HÅLLER MED!!!kolla på de i mitt galleri, bilden är från BTgallerier och jag har inte hittat var man kan köpa dem, har hittat på e-bay i andra färge och mailade några om vita men de har dem inte....VILD DIVA heter de iallfall
om du hittar något liknade meddela gärna mig oxå!!
men om jag kollade lite nogrannare på den länken ni hade så fanns de ju!!!! TACK!!
ja dom är söta men jag gillar inte riktigt spetsen på dom. dom finns även på tradera ibland.
jag hittade dessa men de känns liiite klumpiga och höga! www.have2have.se/product.asp&sub=548&page=1
I sommras fanns det många typ ballerina med kilklack. Är det nåt sånt du är ute efter?
tja kilklack går ju bra, huvudsaken att det finns nåt runt hälen, helt öppna fungerar inte då kliver jag snett nåt måste hålla kvar foten
Jag tor säkert att du kan hitta något som passar när vårskorna börjar komma. Kolla annars på olika skobutikers hemsidor. Postorderföretaget La Redoute brukar cokså ha mycket skor och de har allt på sin hemsida.
Jag tycker att dessa är lite ballerina feeling! eller?
: (gå in på cutesygirl.com och sök på
Wild Diva Girl09 Pumps White ) ganska ballerina?!