Hur se era vigselprogram ut????
...som rubriken lyder.....
...som rubriken lyder.....
ingen som har vigselprogram?
Kan tyvärr inte lägga upp vårt vigselprogram, men det kommer ungefär se ut som dessa:
www.kortdesign.se/vigselprogram_c.htm
www.kortdesign.se/vigselprogram_s.htm
Tack för tipset Vilken storlek använder ni på pappret, och hur är framsidan designad?
Hej igen,
Vi kommer att göra programmet som dubbelvikt A5 (dvs man får ut 2 program från ett A4).
På framsidan står våra förnamn, datum + namnet på kyrkan.
Om du vill kan jag maila över ett par andra vigselprogram som jag använt för att göra vårt eget? Du kan skicka din e-mail via min inbox eller i gästboken så skickar jag dem!
Så här blev våra martinochemma.weddingannouncer.com/photoalbums-29834/455135.html
september22: Jättesnygga vigselprogram! Gjorde du dom själv? vart hittade du blommönstret?
Tack! Jag gjorde dem själv men det tog lååång tid. Hittade ett typsnit på brollopsplaner.blogspot.com med blommor runt bokstäverna, sen var det bara att klippa och klistra.
September22: Jättefina program och jättefina bilder!!! :)
Kommer du ihåg vad stilen hette? och om hon hade den där eller en länk till den??=)
kolla här brollopsbanken.blogspot.com/
Oj förlåt.. Missade den.. hmm glömde "öppna" fönstret till ett stort förra gången.. hmm Men Tack..=)
Puffar Vill se flera
Vårt vigselprogram finns i mitt galleri.
Vi gifte oss den 5 augusti 2006 i Ramnakyrkan i Borås och hade vår fest i Annelundsvillan. En riktigt härlig och rolig dag med toppenväder!
För er som vill se bilder ifrån dagen samt se inbjudan, vigselprogram, festprogram och annat, kika in på min hemsida (och gå/navigera till sovrummet).
Adressen är hem.passagen.se/stenvall/
Med vänliga hälsningar Brudparet Stenvall
Tack för alla fina tips!
Lägger in bild på vårt, som vi hade, senare ikväll på min blogg.
Gå gärna in där och kika
www.nogg.se/annikaochmats
Hej i mitt galleri finns endast framsidan på vårat vigselprogram. Inuti har jag programmet och på baksidan psalmerna och en tack-ruta.