• juma

Äntligen hände det!!!

Inatt Fride han=0)

Strax efter 00.00 slaget när vi stog och tittade på fyrverkerierna kom han med ett glas Champanie gav mig en stor kram och sa att han älskar mig väldigt mycket såg mig rätt in i ögonen och frågade om jag ville gita mig med honom=) det tog ett litet tag innna jag kunde säga något för det kom en massa glädje tårar så efter en liten stund så sa han vill du det? så mellan tårar och snyftningar lyckades jag klämma fram ett JA

Är så Otroligt GLAD och jag ÄLSKAR honom SÅ MYCKET=)

• Svar på tråden Äntligen hände det!!!
  • 2008-08-09

GRATTIS! Hunnit fundera något över vilket datum det ska ske?

• Gizmos

Ahh sa underbart!! Ett jattegrattis!

• Blondinbella

Grattis! fick nästan tårar i ögonen när jag läste det, måste kännas underbart!

• juma

Tack tack!!=)

Nej inte något exakt datum men sommaren -09, troligtvis i Juli. Ska bli jätte rolig att få börja planera men samtigt så vet jag inte vart jag ska börja och när. Glad att den här sidan finns tror att man kan få mycket tips och idér här och förhoppningsvis kan jag ge några också.

• johanna7

hej och grattis
    förlovade mig också efter tolvslaget och planerar förmodligen giftemål sommaren 2009 om inte förr.

• Lajsan

Grattis! Du lär få många tips härifrån, jag är otroligt glad att jag har hängt här ett tag, hur skulle man annars veta allt

Svar på tråden Äntligen hände det!!!