• Troll-P

Gästpresentation a la släktträd?

Någon som har gjort en gästpresentation typ släktträd? Så man även får med en tidslinje? Jag vet att jag sett något liknande här på BT men trots idogt letande så hittar jag inte några exempel. Någon som vet vad jag menar?

Det går utmärkt att skicka exempel per mail: puxiluring @hotmail.com (utan mellanslag) om ni inte vill lägga ut till allmän beskådan.

• Svar på tråden Gästpresentation a la släktträd?
  • mysifer

det lät som en rolig idé!

*hjälper till att puffa*

• Troll-P

Det blir inte riktigt rätt med ett "riktigt" släktträd eftersom jag inte får in vännerna där.

Vad jag söker är ett exempel på hur det skulle kunna se ut: jag tänker mig att släkten är "rötter", vi hamnar mitt på stammen och vänner/syskon blir "grenar". Ev. att grenarna får namn tex skola/utbildning, arbete, syskon mm. Ena sidan är "min" och andra är "hans".

Det skulle dock bli mycket lättare att göra ett vänskapsträd om vi hade något att hämta inspiration från... ;-D *flörtar friskt med alla på BT för att få hjälp*

• mysifer

man skulle ju annars kunna göra en "trädgård" kanske, typ blommor eller nåt bredvid trädet som får representera vänner/arbetskamrater

• Fru Annika Lind

Vi hade et sk familjeträd på alla våra gäster, lägger ut det senare ikväll på min blogg, gå gärna in där och kika ikväll.

www.nogg.se/annikaochmats

• Troll-P

Tack!

Just nu experimenterar vi med någon typ av tidsaxel i brist på tidigare inspiration.

• miapias

du har inte möjlighet att maila en kopia..det syns inte så bra på hemsida

Svar på tråden Gästpresentation a la släktträd?