• aroma

Lina och Linda

Är det någon som har erfarenhet av Lina och Linda fotografer i Stockholm? Tänkte göra en secret box där men är väldigt nervös och behöver höra lite om dem.

• Svar på tråden Lina och Linda
  • Jenniecarlsson

Förlåt men vad är en Secret box?

• aroma

Det är en morgongåva från bruden bestående av sensuella bilder som man tar hos fotograf.

• frusalo

Hej!
    Lina och jag är gamla klasskamrater. Enl bilderna de tagit är hon superduktig på make, bilderna som Linda tar ser riktigt proffsiga ut. Tycker absolut du ska ta kontakt med dem! Hade själv gjort det om jag bodde i sthlm...
    Lycka till!

• Nienna

Lite sent, men om du fortfarande undrar så kan jag säga att jag är jättenöjd med min fotosession och bilderna som jag fick idag! Lina var jätteduktig på att sminka och Linda var också jättebra, kände mig helt avslappnad och inte ett dugg generad eller obekväm. Supergulliga tjejer båda två och jag kan helt klart tänka mig att åka dit igen och fota mig, eller kanske ta med sambon och fota oss tillsammans.

• torildsdotter

Jag var där idag! Hur nöjd som helst, jätteskoj och inget att vara nervös över :) de var så trevliga!

• 20110820
    torildsdotter skrev 2011-06-07 22:27:22 följande:
    Jag var där idag! Hur nöjd som helst, jätteskoj och inget att vara nervös över :) de var så trevliga!
    Du svarar på en 3,5 år gammal tråd, jag tror nog att hennes secret box är klar...
  • torildsdotter

ja det förstår jag allt ;) tänkte bara att det kanske är nån annan som ser det också!

Svar på tråden Lina och Linda