• Jenniecarlsson

Kostand för brudskor?

Först hade jag tänkt köpa skor på skopunkten eftersom vi har en begränsad budget, men deras skor blir man så varm av. Gifter mig i slutet av juli och har ingen lust att halka omkring i ett par superheta skor=/. Har någon tips på bra och fina brudskor som inte kostar skjortan?

• Svar på tråden Kostand för brudskor?
  • Majsis2008

hänger gärna med på detta tipset....och gärna en butik man redan nu kan hitta nåt i....så jag slipper den stressen sen till våren...

• Humlanekerö

En tjej hade köpt på Din sko-framåt våren kommer ju de flesta studentskovor mm..då borde de ha vita/ljusa somriga skor..Likaså Wedins brukar ta in mkt fina skor..och har ju ganska bra priser.Jag kollade in lite länktips härom veckan o fastnade för brandos.se och have2have.se..mycket skor och hyfsade priser!
    Lycka till!

• Jenniecarlsson
    Humlanekerö skrev 2007-12-26 09:25:22 följande:
    En tjej hade köpt på Din sko-framåt våren kommer ju de flesta studentskovor mm..då borde de ha vita/ljusa somriga skor..Likaså Wedins brukar ta in mkt fina skor..och har ju ganska bra priser.Jag kollade in lite länktips härom veckan o fastnade för brandos.se och have2have.se..mycket skor och hyfsade priser!Lycka till!
    Tack så jättemycket! Fastnade för ett par på Brandos hemsida direkt. Art nr 3223=)
  • Humlanekerö

Ja men kanon,kul att jag kunde hjälpa dig med inspiration!

• Humlanekerö

Jag är själv inne på skorna med artikelnr. 3221..

• Jenniecarlsson

Nu när jag skulle in och beställa skorna jag hittat på Brandos.se fick jag lite beslutsångest... Klacken är ca 6 cm står det och jag är INTE van att gå i så pass höga skor, är det något man kan träna på tror ni eller ska jag se mig om efter ett annat par med lägre klack? Jag som verkligen blev helt förälskad i dessa skor=/

• Humlanekerö

Jag tror man överlever det..och jag har extremt känsliga fötter..kanske kan du ta av dem i smyg under bordet.. Nej skämt åsido..De som har gift sig säger att det är en tokigt späckad låång dag..så man bör nog vara bekväm i sina skor och ha gått in dem innan dagen D..
    Lycka till!

• Jenniecarlsson

Tack Hummlanekerö! Nu har jag beställ dem iaf. Jag får väl prova dem helt enkelt, skulle det bara kännas helt galet får jag väl skicka tillbaka dem. Men jag har ju 7 månader på mig (exakt idag!) att "gå in dem"=)

• Humlanekerö

Ja hehe..du känner nog ganska snart om de kommer vara sköna att gå i!
    Lycka till nu & ha det så bra!

• Godisråttan

have2have hade bra priser tyckte jag

• MCD

Köpte mina på Din sko!! Högre klack men snygga var dom, kolla mitt galleri!

• Mrs Marley

Jag har bestämt mig för att inte ha några traditionella brudskor, köpte ett par häftiga på bianco.

• Lycka o Kärlek

Är det någon som vet om det finns "klackskor" fina och moderna men som INTE är så där långa och spetsiga fram? Ballerina skulle ju vara fint och skönt men jag är så kort att jag nog behöver en klack

• Waersta

Titta i mitt galleri, där har jag ett par fina skor. även hemsidan står där!

• avil

Jag kommer nog bara ha nå sköna dölätta/billiga "ballerinaskor"typen.Eller rent av barfota!
    Då vi ändå inga gäster alls eller fest eller dans har .....

• AveMaria

Tips för att "lära sig" gå i högklackat. (Fått det av en dragqueen. ;) )
    Släng på dig skorna och damsug huset. (!) Då tar man så många konstiga steg fram och tillbaka osv så efter ett tag har man lärt sig att gå i skorna.
    Låter tokigt, jag vet, men det funkar! :)

• Caflisch

Jag tänker försöka hitta ett par snygga men inte så "brudiga" skor (eventuellt i färgtemat eller guld) så man kan ha dom sen också, då känns inte utgiften för skor lika stor

Svar på tråden Kostand för brudskor?