• Grodan81

Gästtransport lång distans! Till kyrka och hem efter festen!

Hejsan!
    Är det någon som hyrt buss för sina gäster från Stockholm City till långt utanför Stockholm där vigsel och fest skall äga rum? Jag skulle behöva lite priser? Nån som hittat något billigt?

Vi skall ha vårt bröllop utanför Stockholm, närmare bestämt 8 mil från Stockholm. Eftersom inte alla äger bil samt att det dessutom är svårt att ta sig dit kollektivt tänkte vi hyra en buss. Tanken är att vi har en startpunkt i stan, dit alla som behöver skjuts får samlas. Sen när festen börjar gå mot sitt slut tänkte vi även erbjuda skjuts hem, till Stockholm city. Men vad kan detta kosta? Någon som har erfarenhet av att hyra buss på detta sätt?

Tusen tack för alla inlägg och hjälp!

• Svar på tråden Gästtransport lång distans! Till kyrka och hem efter festen!
  • MaddeW

Vi har en buss som kommer att gå från Cityterminalen till kyrkan på Ekerö och sedan till festlokalen i Bromma. Det går på 4100kr tror jag det var.

Ring runt på bussbolagen och fråga!

• Grodan81

Tack Madde W!

Någon annan som har tips, någon som kanske har haft ett bröllop i Södermanland men bosatt i Stockholm?

• Humlanekerö

Kolla ekmans buss hörde jag någon som sa..

• Grodan81

Puffar lite igen... någon som har ca. prisuppgifter?

• MissNiss

Kolla på busslink.com tror att vi kanske ska kolla med dom... Får man fråga vart i södermanlan ni ska gifta er???

Svar på tråden Gästtransport lång distans! Till kyrka och hem efter festen!