• februari08

Förlovning i mitten av februari

Hej!
    Hur långt i förväg bör man kolla upp ringarna?

• Svar på tråden Förlovning i mitten av februari
  • AnnaochHenrik

Jag har för mig att det tog ungefär 2 veckor att få hem ringarna, med gravyr alltså. Men för säkerhets skull är det nog smart att titta på ringar så snart som möjligt!

• lilltjejan

min ring tog tre veckor att få hem så det är ju bättre att va ute i god tid...

• Fröken Chockrosa

De sa att vi skulle beställa dem minst sex veckor i förväg för att vi skulle kunna få dem i tid, så vi beställde våra i slutet av oktober och de ska komma nu i veckan, vilket blir sju veckor.

Eftersom jag ska ha stenar på kanten på min ville de prova ut storleken ordentligt så den verkligen skulle passa så ringarna har varit här och vänt två gånger innan vi fick rätt storlek, och nu är jag lite orolig att de ändå inte ska passa.

Så att vara ute i god tid är att rekommendera, inte kul att inte vara säker på att ringarna kommer i tid.

• februari08

Tack för svaren!
    Måste nog börja kolla på ringarna nu då..

• Coffeegirl

Jag och min sambo beställde ringar idag och vi ska förlova oss på nyårsafton, så det går att vara sent ute ;). Det kändes bra och spännande :).

• februari08

Var och kollade upp ringar i tordags. Enligt den affären skulle det ta ca 1 vecka att få hem ringarna. Så vi var ute i god tid..

• Arwwen

Vi ska förlova oss i början av februari och har tittat på ringar redan men inte beställt några, tänkte vänta till efter nyår, två veckor sa hon i butiken men jag vågar inte chansa

Svar på tråden Förlovning i mitten av februari