Hur ska ja göra??
Då skriver ja igen.. Har fått så mkt bra råd å kommentarer innan, så ja tänkte se om ngn kan hjälpa mig lite ur min oro även denna gång..?
Pojkvännen ska ut och resa om några månader, med 4 vänner. De ska till usa. Han har släkt där och har varit där flera ggr innan. denna gång ska han hälsa på några vänner bosatta där även. De ska vara borta i ca 3 veckor. Han åker med en kompis, vars tjej är vän till mig. så vi alla är rättare sagt vänner och umgås en hel del, så ja är ju vän med hans vänner även, lugnar oron lite. Jag litar på min pojkvän, när ja inte gör det, är det pga min egna oro och osäkerhet. Samt att ja i mitt tidigare förhållande aldrig reste utomlands själv lr mitt ex. Han dock hade ett långt förhållande innan mig, och han vart trots det ute å reste med sina vänner en del. Han är sådan tror jag, behöver sin "frihet" lite extra.. jag dock är inte van vid att vi är så "fria" i förhållandet. De kmr säkerligen åka till las vegas och festa en del osv. Egentligen vet ja han inte gör fel att åka, spelar roll vart han åker. Men det är just usa.. ja vet inte. så mkt som händer där. Han är absolute inte den flörtiga typen lr otrogna lr så, utan har stor respekt för tjejer samt är förhållande typen. one night stands å dylik är inget han prövat som singel lr ens velat. Han är och lita på. är väl lite mer nojig inför vad hans vänner drar han med på. att förlora kontrollen är det värsta jag vet. och det kmr ja göra när han reser. tänk om det händer ngt och jag aldrig kmr få veta.. =/ hur gör man sig av med sådan oro? har ngn här en pvän som rest i förhållandet? hur har ni hanterat oron, lr litar ni på han helt?
Behöver verkligen hjälp.. jag orkar inte gå oroa mig för detta ända till avresan.. =( och jag vill inte han ska veta nått.
Kram på er!