Nu är vi förlovade....
...han friade häromdagen med en alldeles underbar ring och efter att glädjetårarna lagt sig så svarade jag naturligtvis JA (ja inte pga ringen utan för att jag älskar honom så).
Jag är så ofantligt lycklig!!!
...han friade häromdagen med en alldeles underbar ring och efter att glädjetårarna lagt sig så svarade jag naturligtvis JA (ja inte pga ringen utan för att jag älskar honom så).
Jag är så ofantligt lycklig!!!
Grattis
Jättegrattis!!!!
Ett jättestort grattis till er!!!
Har ni några planer på bröllop än... (Nä vaddå jag e inte nyfiken..*hehe*)
grrrrrrrrrattis!!!! visst är det underbart?
Tack!
Det är underbart. Jag är alldeles lyrisk och nyförälskad.
Dock verkar inte alla andra vara lika lyrisk när vi berättat det, men så är det väl när man varit tillsammans i många år.
Mitziemoe:
Vi har inte bestämt något datum än men det blir någon gång de närmaste åren.
Det är svårt det där med vad för slags bröllop man vill ha. En stort eller litet bröllop.
Grattis!! Minns kanslan jag hade just efter frieriet, gick pa sma moln och kunde inte fatta att det var sant - JAG ska gifta mig!!! Nu ar jag mitt uppe i brollopsplaner och stressen har tagit over Lycka till med planerna, det ar jattekul i borjan (och sen med forstas om man ar organiserad)!
Grattis
Åh vad härligt, grattis! =)
TACK !
Det känns underbart att säga att vi SKA GIFTA OSS.
Sen kan jag knappt fatta att man kan bli så förälskad igen i samma man efter så många år, för de har jag faktiskt blivit efter att ha unnat oss lite egen tid.
Visst jag är redan BT-beroende.
Grattis till er båda! Jag väntar med spänning på att vi ska hitta varsin ring...det är inte det lättaste i ring-djungeln. Vad fick du för ring av honom? Hur visste han din strl?
Många lyckönskningar!
Tack.
Jag fick en jättefin ring i vitguld, som jag är otroligt nöjd med.
Måste säg att han har god smak.
Det är mycket diskussion med det där med vitguld eller inte men jag tycker det är vackert. Fästmannen visste att jag ville ha en "vit" ring och hade haft funderingar men valt vitguld vilket jag tyckte var väldigt bra val.
Ja jag undrade också hur han lyckades med ringstrl då jag så sällan bär ringar, men han hade hittat några gamla och mätt i och sedan tagit medelvärdet på det.
Grattis..
Min sambo friade till mig i lördags med o jag förstår PRECIS vad du menar med att man blir alldeles nykär hihi :-P
ja visst är det mysigt.
Jag kan knappt somna på kvällarna.... det liksom bara pirrar i hela mig.
Planera ni bröllop snart?
Vi hade tänkt skaffa barn först faktiskt, men nu så är ju tanken på att gifta sig där.. har föreslagit nästa sommar (slutet) lite fint för sambon men tror att han blev lite stressad där hihi.. Får se vad vi hittar på. Vi kommer absolut gifta oss, men vet inte när än.. skaffar vi barn först kommer det nog dröja lite innan vi gifter oss...
Har inte skaffat ringar än, kommer nog kännas mer verkligt när man får dem. Var o tittade igår men allt blir ju lite överskuggat av julhandelsstressen nu. Vi sa iaf igår att vi kanske skulle åka ut till en plats där vi gick en långpromenad vintern vi blev ihop och ta på ringarna där, så gör vi ringpåtagandet till lite romantiskt oxå..
Har ni skaffat ring än? (har inte läst igenom hela tråden än)
Hej nenwood!
Jag hoppas att ni hittar en bra plats och tid att sätta på er ringarna.
Det låter som en alldeles underbart romantisk ide att även göra det på en väldigt speciell plats.
vet inte om du läste igenom tråden.
Men när m2be friade så gjorde han det med förlovningsringen - ograverad. Vi ska ta och försöka ta oss tid att gravera i den men julruschen tar ju sitt just nu.
Vi har också funderat på sommaren 08 men konstaterat att vi inte hinner det så att det kanske blir ett nyårsbröllop 08/09 istället eller så väntar vi till någon gång 2009.