• Sosofofia

Problem med publisher!!!

Jag har kommit så långt så jag har fått fram ett häfte och lagt till sidor, framsidan är fixad och nu börjar problemen!!!!

Jag får inte in någon layout på följade sidor!!!
    Jag kan alltså inte lägga in något på sidorna i häftet!!! GGGAAHH, jag blir galen

OM någon av er förstår mitt svammel och har en lösning på problemet så skulle jag vara evigt tacksam...

• Svar på tråden Problem med publisher!!!
  • Sosofofia

Någon????????????
    Plz....

• scottishwife

jag är absolut ingen data wizard men jag förstår inte riktigt, har du gjort en textruta så att du kan skriva i den?? om inte det fungerar så har jag inga fler ideer tyvärr

• Godisråttan

Kan du inte gå in i utskrift och välja ett altwernativ där för att skriva på flera sidor?

• MissDoe

Har du hittat nån lösning på promblemet?

• Sosofofia
    MissDoe skrev 2007-12-29 17:58:42 följande:
    Har du hittat nån lösning på promblemet?
    Jag har gett upp för nu

Tar nya tag om någon vecka....
  • Snart fru Wennerström

jag sitter med i publisher och göra våra vigsel och fest program, man måste öppna an textruta som finns ngn stans i vänstermarginalen, en liten bild som man måste klicka på, om man för muspekaren mot den så står det textruta lr liknande. sedan kan man göra ruta i den storlek man vill ha den i förhållande till pappret. lycka till

• Snöflinga76

Själv har jag gjort allt i Word, det går det också! Har inte publisher så... Blev superfin!

• Zozo

Jag tycker ocksa det är lättare att jobba i ett progamm man redan kan. Kan man word ordentligt sa kan man fa till de flesta finesserna. Jag gjorde vart i word - finemangs blev det!

• Zozo

Jag tycker ocksa det är lättare att jobba i ett progamm man redan kan. Kan man word ordentligt sa kan man fa till de flesta finesserna. Jag gjorde vart i word - finemangs blev det!

Svar på tråden Problem med publisher!!!