• tanjaochtomas2008

Kostnad för brudhår?

Jag har precis bokat brudhårsuppsättning inkl löshår: kostnad 2500 kr. Jag tyckte att det vaerkar vara ett bra pris. är det det. Berätta om era erfarenheter ang pris och vad ni fått för pengarna.

Jag vill ha massor av hår, blont hår. Med lockar... Romantiskt är mitt tema och dröm....

• Svar på tråden Kostnad för brudhår?
  • bridesilly

Mitt hår och smink går på 1000kr i timman, man får räkna med 3 timmar

Jag ska ha uppsatt klassisk med lockar

• Tooticki

Mitt hår och make up går på 1200/timma, beräknar att det tar max 2 timmar.

• 2008-08-09

Jag ska bara betala för exstensions. Ska ha en halvuppsatt frisyr och vill också ha lockar hängande ner på ryggen. Min tärna är frissa så min frisyr+smink blir gratis i övrigt.

• 3Maj08

Mitt hår kostar 1000:- och sminkning (Make up store kommer till frissan) 500:- Totalt 1500:- och då tar det ca 2 timmar... billigt o bra tycker jag

• tanjaochtomas2008

Med andra ord, är det ett rätt ok pris jag fått! Smink skulle kosta 350 ytterligare,

• johansdotter

Jag betalar 3.900 kr
    Men då får jag och mina båda tärnor 1h bubbelbad och 20 min massage samt håruppsättning för oss alla tre och make för mig.
    Dom har räknat med 5h för oss.
    Så vi ska ha en riktig mysmorgon. =)

• tanjaochtomas2008

WOW viilket mys ni skall ha!!!

johansdotter skrev 2007-11-29 20:42:03 följande:
    Jag betalar 3.900 krMen då får jag och mina båda tärnor 1h bubbelbad och 20 min massage samt håruppsättning för oss alla tre och make för mig.Dom har räknat med 5h för oss.Så vi ska ha en riktig mysmorgon. =)
  • johansdotter
    tanjaochtomas2008 skrev 2007-11-29 21:00:28 följande:
    WOW viilket mys ni skall ha!!!
    Jupp. ;)
    Känner att jag vill ge dom lite också....med tanke på att dom får stå ut med allt mitt tjat i över ett halvår....*S*
  • Sosofofia

Får man fråga (och förhoppningsvis få ett svar ) var i landet du finns? Eller ja, vart ni ska bubbla och fixa er...

johansdotter skrev 2007-11-29 20:42:03 följande:
    Jag betalar 3.900 krMen då får jag och mina båda tärnor 1h bubbelbad och 20 min massage samt håruppsättning för oss alla tre och make för mig.Dom har räknat med 5h för oss.Så vi ska ha en riktig mysmorgon. =)
  • Alyx

jag betalar 550kr/timmen ink löshår. Detta är iofs i Hälsingland. Men det är ett bra pris. Jag ska ha en klassiskuppsättning med långa lockar, tiara och "katerdralslöja"
    /Alx

• Virvel

Jag betalar 1200 kr för håret. Då ska jag inte ha något löshår så det sänker kostanden.

Svar på tråden Kostnad för brudhår?