• Linabullar84

Längtar! ;)

På måndagen den 3/12 ska vi förlova oss:) Längtar verkligen... Min kärlek frågade mig för ca 3 månader sen om jag ville,så vi bestämde att vår 2 årsdag skulle vara passande ;) och nu är den vääääldigt snart här!! Har gått väntat och längtat på att få sätta våra fina ringar på fingret, den kärlek vi känner för varandra blir bara starkare och starkare ;)!

Trodde aldirg lilla jag skulle hitta något att älska så här mycket och att det skulle kännas så här rätt!

Grattis till mig själv och alla andra där ute :)!

• Svar på tråden Längtar! ;)
  • Melis

OOO GRATTIS!!! själv har jag varit förlovad i snart 1 år, i dec...december är vår månad!!! hehhe Lycka till!

• Mitziemoe
    GRATTIS!!!!!

Hoppas att ni får en underbar dag!
  • miss u

GRATTIS GRATTIS!

Här har du en till som förlovar sig i dec, 14de gäller för vår del. Bestämde det för ca 2 månader sen, så det har varit en lång väntan som snart är över!

Längtar massor jag med! Ville bara få ur mig det.

• Linabullar84

miss uu

Där ser man, dagen efter oss ;) vet precis hur du menar,, vänta, väntat och sen ska det blir rätt spännande att höra och se hur familjen reagerar ;)

• miss u

Vi ska förlova oss den 14de, inte 4de, så det blir 11 dagar efter er om jag inte räknat fel. Det ska bli riktigt spännande att se hur familjen kommer reagera. Tror inte dom har räknat med att vi ska förlova oss. Har "bara" varit tillsammans i knappt 1,5 år men bott ihop i ett år. Hur länge har ni varit tillsammans?

Hur ska ni göra med annons i tidningen? Det är nästan den jag tycker är svårast just nu. När ska man sätta in den och vad ska det stå? Det lutar åt att vi sätter in den på måndagen efter, så man får helgen på sig att njuta i hemlighet.

• Linabullar84

haha oj.. jag läste fel...eller tänkte fel snarare:P

Vi har varit tillsamans i 2 år :) Blir precis 2 år på förlovningsdagen. Är inte heller så jätte länge. Tror min kära svärmor känner på sig att vi kommer förlova oss *haha*

Vi ska inte ha någon annons,vi ska överaska min familj på julafton. Vänta ännu längre *hehe* Känns inte lika kul att säga det i telfonen liksom. ( de bor i Örebro, jag i Linköping) Därför vill jag överaska dem på julen. Sedan vet jag inte hur vi ska göra med de andra.... en annon kankse är ett alternatvi ändå :) men som du säger , vad ska man skriva?

• gossis

Grattis och lycka till! Vi firar 4 års förlovning den 4:e december!

• Sofia08

Åh, grattis!! Guuu vad jag känner igen mig! För ett år sen gick jag också och räknade ner dagarna vid den här tiden! Jättejobbigt var det!! *skratt* Vi förlovade oss på julaftonsmorgon.

Svar på tråden Längtar! ;)