Hur gör man om man vill "anmäla" någon som har samma namn på sitt nick som företagsnamn?
Som jag skrev där uppe
Som jag skrev där uppe
hihi
nja Kjell Präst
tycker jag inte att vi ska anmäla, hans "företag" är ju knappast hans eget... eller ger kyrkan provision på antalet brudpar man lockar till kyrkan =)
hehehe,tjaaa!
man vet aldrig! men han skyddas ju av all mighty så inte ens bt kan slänga ut honom haha
han e go prästen kjell
nu har jag fått tag på en moderator eller hur det stavas
när jag kollade vidare så hittade jag några till.
blir en drabbad ska alla bli drabbade
japp. kjell präst är en modern präst coolare som präst kan man nog inte bli
phuuu *pustar ut*,tur att jag redan bytt mitt nick
men det är ju bra för då är men ju inte själv helelr om att få byta
Hmmm....naturligtvis skall det vara lika för alla, men det är inte konstigt att atmosfären här stadigt sjunker när det är så många som ägnar så mycket tid åt att LETA fel.
Obehagligt.
Håller med ovanstående. Intressant!
Man behöver inte leta så mycket för att hitta. Det ända man behöver göra är att kolla dom som val att ha "jobbar med bröllop" och "festfixare". En del av dom som jag sett vet dom som jobbar med bt redan om.
Jag har nog ägnat ca 5 min åt detta idag.
Förstår inte varför man måste reagera. Har du inte gjort någon reklam för ett företag som du ekonomiskt tjänar något på så behöver man ju inte bry sig för då är ju ens samvete rent.
Man kan inte säga att det ska vara likadant för alla om man inte förstår att personer som ser eller kollar rappotera det man se. Dom man rappoterar är ju sådan som bryter mot bt's regler. Att sedan påstå att folk ägnar mycket tid åt att leta utan att veta fakta är ju bara helt fel.
Jag tycker oxå att det är tråkigt att folk lämnat bt. Men det är en helt annan sak.
*känner mig lite missförstådd*
Hehe... "Modern...cool..." Säg det till min fru, hon brukar kalla mig för en tvåhundra år gammal robot... Men jag älskar henne ändå
Om man hänger vid datorn och är präst så är man modern i mina ögon. Eller så är det jag som har fördommar om präster alltid kul att bli motbevisad
Kjell Präst skrev 2007-11-23 22:20:56 följande:
Det finns nog en hel del präster därute som gör betydligt mycket modernare saker än att "bara" hänga vid datorn
Har träffat på en hel del av dem, en som testade att köra ferrari bara för att få känna på! De är nog ganska lika oss dessa präster ändå.
Varför finns festarrangör ,jobbar med brollop och bröllopskonsult med under "roll" över huvudtaget tro?
eh...och varför letar man så himla noga efter dessa personer? sånt här gör bara att det blir tråkig stämning här på BT...
det här förstör MER än de som faktiskt gör reklam...
Även om "inte behöver leta så mycket för att hitta" så tycker jag faktiskt att det är förvånansvärt ATT en medlem gör sig omaket att sätta sig ned och kontrollera andra medlemmar och vad de sysslar med, även om det bara är för 5 minuter.
ja det är ju tur att man få säga vad man tycker i alla fall. Och att det inte är någon som tvingar en att vara här om dom inte vill.
Om man inte vill följa de regler som finns så behöver man inte vara här. Det finns faktist dom som tycker att det ska vara lika regler för alla. Att inte en person ska hängas ut medans det finns en massa andra som slipper undan bara för att folk inte vågar/vill säga till.
som sagt. har man inte gjort något fel så förstår jag inte varför man måste bry sig.
jag kan inte heller förstå varför man har kategorier för festarranjörer och folk som jobbar med bröllop. men dom katergorierna kanske fanns innan bt ändrade sina regler.
Håller med dig september 2008 om att det ska vara samma regler för alla. Och det där med kategorierna är ju också märkligt.
Håller med jag också det är inkonsekvent vi ska ändra på det
.. fast det drabbar ju inte oss besökare här på BT om någon gör reklam ... Jag kan förstå att Bröllopstorget inte vill att det pågår då de har reklamplatser att hyra ut .. men varför ska vi bröllopsplanerare anmäla dessa inlägg ..?? det verkar ju urdumt. Det är ju toppen för oss om en fotograf t.ex. skriver "Billig yrkesfotograf som tar jätte bra bilder ledig till helgen" ..
Get gagnar ju inte oss att leka BT polis .. det kan ju BT och Moderatorena göra själva .. Skrämmer ju bara bort bra folk ...
Det är ju toppen (för besökarna) att kunna "prata" med yrkes folk i trådarna, även om lite reklam smyger sig in ... BT och moderatorerna kan säkert sålla själva .. Alla vet ju reglerna .. så om dom "åker fast" så är det ju för att reglerna brutits .. behöver ju inte innebära att alla nu börjar hårdgranska alla inlägg ...
Det _kan_ ju vara till nackdel för BT-användarna.
För att ta ditt eget exempel "en fotograf t.ex. skriver "Billig yrkesfotograf som tar jätte bra bilder ledig till helgen""
Det är klart att fotografen själv menar sig vara bra, men om han inte alls är det då? I dessa fall är det ju bättre att tipset kommer från någon som har testat fotografens tjänster och har en något mer objektiv bedömning.
Självklart måste man ju kolla upp vem man anlitar .. men vi hade ju aldrig vetat om den billiga proffs fotografen annars .. ?? BT är ju till för att tipsa varandra .. men trots att 10 personer rekommenderar någon, så måste man ju själv kolla upp .. Vi har ju ingen aning vem som sitter bakom alla nick på BT ...
Ville bara påpeka att reklam drabbar BT, inte oss besökare ...