• Sosofofia

Jag är sååååå lyckligt lottad!

Tänk att just jag har så´n tur...

Jag har träffat mannen som jag vill bli gammal med och han känner det samma för mig.
    Vi har fått två underbara och friska barn tillsammans.
    Blivande hade redan två barn innan vi träffades och de är också underbara och friska.
    Vi har köpt ett hus som vi trivs i.
    Jag ska äntligen bli fru F...
    Både jag och min blivande är friska.
    Vi har släktingar som ställer upp när det behövs.

Snart ska jag åka hem till min familj och äta pannkaka

Vad är DU lycklig över?

• Svar på tråden Jag är sååååå lyckligt lottad!
  • 2008-08-09

Jag är grymt lycklig över mitt liv just nu!! Jag och min älskade kille ska gifta oss om några månader, jag har äntligen fått fast anställning efter flera års slit, vi har mer pengar och bättre ställt än någonsin förr och vi har en helt underbar och duktig hund!
    Jag har dessutom fina och underbara vänner och familj som hitills alla har fått vara friska!

Det ända som är minus i mitt liv just nu är att hunden har löss tror jag...*suck*

• bridesilly

Jag är lycklig för att jag får planera vårt drömbröllop ihop med min blivande man som jag älskar. Att jag har fått en fast anställning och att vi har hälsan i behåll Och mina goa vänner och min kära familj och släkt!

• Jonna83

Att jag hittat mannen i mitt liv och att det känns bättre än jag ngonsin trodde var möjligt.
    Att vi OXÅ har en enormt duktig o lydig hund ;)
    Att jag fått fast anställning på precis det stället jag alltid velat till efter "bara" två år som vikarie.
    Att vi tjänar himla bra med pengar tillsammans o letar för fullt efter hus.
    Att vi är friska o unga o har hela livet framför oss!

Och självklart; att vi ska gifta oss!!!

• Miss Blue

Jaa jag kan väl bara instämma!
    Fattar knappt inte själv hur bra jag har det!
    Min älskade blivande man och vår underbara son
    Kan man ha det bättre?

Säger jag som oxå kommer bli Mrs F (23/8-08)

• Sesson

jamen exakt! vad roligt med andra som förstår att vara glad för det de har! vi har just tagit vår lillajul kalkon ur ugnen, och jag känner mig såå lycklig! vårt bröllop är ännu över ett år framåt i tiden, men vi prövade mina ringar idag i butiken och de satt perfekt! :) har tidigare varit lite tveksam till ringvalet, men idag fick vi till det!! hur firar ni andra lillajul föresten?

• Jonna83

eh..lillajul? Har jag missat en chans att fira mer jul!? :)

• Sesson

I Finland så firar vi Lilla Jul helgen som e närmast första december, men "liten" julmiddag och fest... kulturskillnader? Detta firar både vi finlandssvenskar, som har svenska som modersmål, och de riktiga "finnarna" :)

• Sesson

Här en definition från susning.nu...

I Finland firar båda folkgrupperna (finnarna och finlandssvenskarna) på kvällen före första advent en minivariant av den riktiga julen. Om man känner för det så ger man, till varann, en liten enkel julklapp. En liten julgran på bordet hör också till. Den här minivarianten av den riktiga julen kallar finlandssvenskarna för "Lilla jul". Lite vårdslöst så har finlandssvenskarna också börja kalla julfesterna före jul för "lillajulfester".

• Efter 11 år är det min tur

Jag är lyckligt lottad som har fått två så fina(men intensiva)
    söner och en sån underbar sambo..snart man.
    Min underbara mamma gör mig också lycklig hon är verkligen trädet som håller upp allt...hon är min förebild ..Älskade Mamma

• Jonna83

Sesson

Låter jättemysigt ;) Ska försöka introducera något liknande här hemma tror jag.. ääälskar att fira o speciellt julklappar ;) Tror dock inte det kommer gå igenom. ;)

• girl in love

Jag är lycklig över min och sambons fina relation. Att våra familjer mår bra och är lyckliga.

Mest glad och tacksam är jag över att vi tog steget att flytta utomlands. Det bästa vi har gjort! Mitt liv är fantastiskt!!

Svar på tråden Jag är sååååå lyckligt lottad!