• Botans

Friade han verkligen?

Jag kommer just hem från en jorden runt resa med min kille. På Bora Bora en kväll i månskenet, utanför vår open water bungalow håller han om mig hårt och säger: *jag tycker att vi ska förlova oss*. Jätte mysigt och så men hur tolkar jag det???Var det ett frieri eller var det bara en FÖRLOVNING???? Jag menar kan jag förvänta mig att han går ner på knä en vacker dag eller vad det hans frieri? Vad tror ni???? Har gått och grubblat på det men kommer ingen vart.
    Kram på er!!

• Svar på tråden Friade han verkligen?
  • Skottdagen2008

men fråga honom om du är osäker. jag tror det var en ren och skär förlovning han önskade sig nu för annars säger man nog vill du gifta dig med mig, förlovar sig och bokar kyrka

• zukigirl
    Skrattande Du får nog ta och fråga honom hur han hade tänkt sig.
  • pickolina78

Ingen här lär kunna svara på din fråga. Det bästa och enklaste är nog att fråga personen som ställde frågan..

• Ickaflicka

hihi, klurigt! För mig var det tvärt om!

jag hade gått och funderat på förlovning ett tag, sedan går min m2b ned på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom! Jag blev alldeles paff, ska vi inte prata förlovning? Jag var tvungen att fråga vad han menade innan jag skrek; ja!

• Godisråttan

Det låter som enbart en förlovning men som efter ett tag kommer mogna och då blir det dags för ett frieri men detta är bara spekultationer. Vad känner du själv?Är du redo att gifta dig inom 1 år?

• avil

Jag hade tolkat det som en FÖRLOVNING,o inte direkt ett frieri.

• w4ever

Vad rommantiskt ! :) Tycker som dom andra att du ska fråga han.

Men sen så är en förlovning ett frieri tycker jag, förlovar man sig så vet båda att man ska gifta sig. Enkelt.

Lycka till med förlovning och allt!

• w4ever

Vad rommantiskt ! :) Tycker som dom andra att du ska fråga han.

Men sen så är en förlovning ett frieri tycker jag, förlovar man sig så vet båda att man ska gifta sig. Enkelt.

Lycka till med förlovning och allt!

Svar på tråden Friade han verkligen?