när, var och hur mkt?
hur långt innan beställde ni era förlovningsringar och vartifrån beställde ni dem?
ja, och vad kosta de kan jag ju också passa på att fårga? ;)
hur långt innan beställde ni era förlovningsringar och vartifrån beställde ni dem?
ja, och vad kosta de kan jag ju också passa på att fårga? ;)
Min M2B köpte våra ringar på www.vigselbutiken.se några veckor innan vår förlovning tror jag (han överraskade). Min ring kostar knappt 5000kr, vad hans kostade vet jag inte. Min ser ut såhär http://www.smartstep.se/shopimages/144117.jpg
Fast min är i rött guld
Vi beställde våra ringar för tre veckor sen, ska förlova oss om fyra veckor. Att vi var ute i så pass god tid beror mest på att G-fynd hade erbjudande om att man fick den mindre ringen gratis. Då slog vi till. :) Har hört att dom har erbjudande om att man får lilla ringen för halva priset just nu. Vi valde rätt klassiska, släta ringar i rött guld och hans kostade runt 3000:- och min skulle ha kostat 2500:-.
G-fynd?
Guldfynd
tack för tipsen!
Pumpkin - 5 juli 2008: aha
Vi beställde våra ringar i söndags och fick dom i går, ska förlova oss om 6 veckor, men guldfynd hade ett erbjudande om att man fick hennes ring gratis så då beställde vi innan det erbjudandet slutade gälla.
Vi betalade 5000 :- för dom. Min skulle egentligen också gått på 5000:-, så sparade lite på det där erbjudandet.
Jag rekommenderar er att beställa i tid, för att igår då våra ringar anlänt så var det gravyr fel i sambons ring så dom skulle skicka tillbaka den, och då jag tagit hem och prövat min ring igår så är den förstor den "far av" fingret så måste in och be dom förminska den idag.. Så lite struligt just nu, men tur att vi har någon vecka på oss. Så beställ i tid, bara ett råd :)
Vi beställde dem 1 tille och 40 minuter innan vi förlovade oss. Vi var på en resa till huvudstaden och skulle förlova oss där medan vi var där. Alla ställen vi kollade på kunde inte göra ringarna innan vi skulle hem, utom Oskars guld och reparationer i gamla stan, de kunde göra ringarna på plats på en timme. (jaja nu tog det liiite längre tid, 40 min mer) Så vi köpte dem där på en gång, 1998:- för båda. Dock var det 4 år sen, det kanske är annorlunda nu.
i TIMME ska det såklart stå i mitt inlägg!
Vi beställde ungefär en månad innan och passade också på att utnyttja ett erbjudande då man fick damringen gratis. G-fynd brukar ha såna erbjudanden titt som tätt.
Våra ringar är rött guld och kostade ungefär 5000 (hans) min som var gratis skulle ha kostat runt 4000.
Vi köpte våra ca 2 månader innan förlovningen. Ringarna är itt guld, släta, ganska tjocka. 4.000:- för bådas på Smycka.
...Eller då är de i VITT guld...