festpogrampanik
hur har ni gjort era festpogram, jag har fastnat helt och vet inte alls vad jag ska använda mig av, har ni använt er av datorn eller vad? snälla ge mig lite tips!!
hur har ni gjort era festpogram, jag har fastnat helt och vet inte alls vad jag ska använda mig av, har ni använt er av datorn eller vad? snälla ge mig lite tips!!
jag andvände mej av paint,wordpad och internet för att hämta bilder och texter....
hade väldigt dåliga program men fick ett väldigt bra resultat...
sen klippte och klistrade jag en hel del innan jag kopierade ut allting
asså klippte med riktig sax...eftersom wordpad och paint inte gav så mycket hjälp...
Vi använde word och photoshop.
Vi använde publisher www.brudparet.net/annat/festprogram.pdf
Framsidan hade vi enkelt i svart lite tjockare papper, satte på en guldetikett och använde som bordsplacering. Nitade och skar till dem på ett bokbindarställe
Word och paint blev det för min del. men vi hade "hela" sidor, och vek inte programmet på högkant som många gör. Vi hade för mycket (långa) sånger för att det skulle funka. :)
(Vi vek på högkant)
jag gör mitt i word med hjälp av paint, funkar bra. Ska skriva ut programmet liggande så att det inte blir så stort. Fast vi ska skippa allsången och ha en massa bus, spex och lek för våra gäster.
Vi använder powerpoint... och viker på högkant.