• Sandra och Robin

    Naturdiet Drinkmix

    Hej!

    Idag började jag med min pulverdiet, kommer att köra ren kur med naturdiet drinkmix i smaken choklad och detta kommer att ske under 14 dagar.

    Det jag undrar om är hur mycket ni andra gick ner med denna diet.
    Skulle vara roligt att höra så man vet om man i slutet har gått ner ungefär lika mycket som andra eller mer.

    Med vänliga hälsningar// Sandra

  • Svar på tråden Naturdiet Drinkmix
  • Majsis2008

    prova caffe latten med....det är som en lyxig kaffedrink...

  • tanjaochtomas2008

    Nån som vill berätta om fördelarna med Cambridgekuren jämfört med Naturdiet??

  • tottesloda

    DEt ær inte så stor skillnad på dem iden ær den samma...
    natur diet eller nutrilet, HMR 800 det finns massor med mærken men det ær mærken på behandlings metoden VLCD Very Low Calory Diet. Som går ut på att man førsætter kroppen isvælt och efter ca 3-4 dyng innefinner sig något som heter Ketoacidos som førsætter hjærnan i lite trans man slutar vara hungrig trots i stortsætt minimalt kost intag....
    jag har dels forskat på detta och man sæger att med VLCD i ca 6 veckor så ær resultatet runt 10% viktnedgång om BMI øver 30...
    FØr man måste var øverviktig før att vinna på denna diet metod.

    Sjælv tog jag mig i kragen och tog en vecka och gick ner ca 6 kilo på 7 dygn men jag ær man och min førbrænning ær dtørre så en kvinna kan nog rækna med runt 3 kilo.. beronede på længd och vikt.
    Men man skall veta att man måste ændra sitt levene før att hålla vikten før 0.001% av øvervikt kommer från æmnesomsættnings størningar ræsten från kosten...

    det blev lång det hær om någon har några frågor krin VLCD hør av er.
    T

Svar på tråden Naturdiet Drinkmix